Pawlo_j23 Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Hej, w serwisówce poziom paliwa w pływaku to 21,4mm. Wszędzie widzę że jest to mierzone po obróceniu gaźnika jak pływak opiera się o iglicę i zamyka dopływ paliwa. Jednak jak tak ustawię pływak to po przykręceniu dekla zawór jest cały czas zamknięty. Jak to ma być ustawione, gdzie ma być te 21,4 mm ? Ktoś wie ? Mam dokładnie taki gażnik, coś mi się wydaje że serwisówka go nie opisuje...http://www.metabricoleur.com/t2251-quelqu-un-reconnait-ce-carburateur-mikuni Edytowane 17 Września 2014 przez Pawlo_j23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Ściągnij serwisówkę i ją przeczytaj. Jest w niej jasno opisane jak to robić,jak mierzyć itp. Swoją drogą strasznie niski ten poziom-gdzie to wyczytałeś ? EDIT: tu masz więcej info,ale i tak bez manuala niewiele zdziałasz http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/153892-ustawianie-poziomu-paliwa/ Edytowane 18 Września 2014 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo_j23 Opublikowano 18 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Jestem debilem.... trzeba było przeczytać spis treści :D Tak bardzo zaczytałem się w pierwszą część że przegapiłem że nowszy model jest opisany w drugiej części... poziom pływaka ma być ustawiony na 13mm :D Uffff mimo wszystko dzięki :) niestety regulacja pływaka i nowy zawór iglicowy nic nie dały. Spróbuję jeszcze zmniejszyć o mm poziom paliwa może to coś da. Nie mam oryginalnej podkładki od iglicy więc muszę kombinować... Edytowane 18 Września 2014 przez Pawlo_j23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo_j23 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Dzisiaj była chwilka na regulację. Powoli i mozolnie regulowałem gaźnik, na fabrycznym ustawieniu czyli 13mm pływak i 2 ząbek od góry iglica motocykl zalewało, nie wkręcał się na obroty. Zapomniałem sprawdzić ssania, dokręciłem śrubę bo była poluzowana i mogłem się bardziej zbliżyć do parametrów serwisowych. Ostatecznie pływak ustawiłem na ok 14 mm a iglicę na ostatni ząbek ( znalazłem już oryginalną podkładkę ). Skróciłem też minimalnie sprężynkę od przepustnicy podciśnieniowej bo była bardzo mocno rozciągnięta. Motocykl lepiej wkręca się na obroty ale dalej według mnie jest coś nie tak. Jutro zakupię ciśnieniomierz i zmierzę kompresję. Ciekaw jestem jak wyjdzie :) Bo chyba tylko to prócz gaźnika może być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Skróciłem też minimalnie sprężynkę od przepustnicy podciśnieniowej bo była bardzo mocno rozciągnięta. Kup oryginalną sprężynę.Widzę,że pomału ale sukcesywnie psujesz gaźnik Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo_j23 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Chętnie bym taką sprężynę kupił ale nigdzie nie mogę znaleźć. Chyba, że używkę ale znów nie wiem w jakim będzie stanie. Gaźnika nie psuję, wymieniłem w nim zużyte części. Sprężyna skrócona to fakt ale czy to jest psucie :) Zepsuł to go poprzedni właściciel :P Coś czuję, że to jest totalna pierdoła na którą nie umiem wpaść... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Chętnie bym taką sprężynę kupił ale nigdzie nie mogę znaleźć W ASO zapytaj,na pewno pomogą Sprężyna skrócona to fakt ale czy to jest psucie TAK ! Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo_j23 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Przekonałeś mnie :) Jak będzie chwila postaram się jeszcze raz od początku prześledzić temat regulacji, może coś przeoczyłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo_j23 Opublikowano 28 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Dzisiaj podregulowałem gaźnik, chodzi lepiej ale brakuje mocy. Sprawdziłem ciśnienie i bamm.... mamy winowajcę. Ciśnienie 9 bar... serwisowe 9,8 :P Powinno być 14 tak więc czeka mnie remont bo zawory są ustawione prawidłowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.