Skocz do zawartości

Poziom paliwa w komorze pływakowej Suzuki dr 125


Pawlo_j23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, w serwisówce poziom paliwa w pływaku to 21,4mm. Wszędzie widzę że jest to mierzone po obróceniu gaźnika jak pływak opiera się o iglicę i zamyka dopływ paliwa. Jednak jak tak ustawię pływak to po przykręceniu dekla zawór jest cały czas zamknięty. Jak to ma być ustawione, gdzie ma być te 21,4 mm ? Ktoś wie ?

 

Mam dokładnie taki gażnik, coś mi się wydaje że serwisówka go nie opisuje...

http://www.metabricoleur.com/t2251-quelqu-un-reconnait-ce-carburateur-mikuni

Edytowane przez Pawlo_j23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij serwisówkę i ją przeczytaj. Jest w niej jasno opisane jak to robić,jak mierzyć itp.

 

Swoją drogą strasznie niski ten poziom-gdzie to wyczytałeś ?

 

EDIT: tu masz więcej info,ale i tak bez manuala niewiele zdziałasz http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/153892-ustawianie-poziomu-paliwa/

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem debilem.... trzeba było przeczytać spis treści :D Tak bardzo zaczytałem się w pierwszą część że przegapiłem że nowszy model jest opisany w drugiej części... poziom pływaka ma być ustawiony na 13mm :D

 

Uffff mimo wszystko dzięki :)

 

niestety regulacja pływaka i nowy zawór iglicowy nic nie dały. Spróbuję jeszcze zmniejszyć o mm poziom paliwa może to coś da. Nie mam oryginalnej podkładki od iglicy więc muszę kombinować...

Edytowane przez Pawlo_j23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj była chwilka na regulację. Powoli i mozolnie regulowałem gaźnik, na fabrycznym ustawieniu czyli 13mm pływak i 2 ząbek od góry iglica motocykl zalewało, nie wkręcał się na obroty. Zapomniałem sprawdzić ssania, dokręciłem śrubę bo była poluzowana i mogłem się bardziej zbliżyć do parametrów serwisowych. Ostatecznie pływak ustawiłem na ok 14 mm a iglicę na ostatni ząbek ( znalazłem już oryginalną podkładkę ). Skróciłem też minimalnie sprężynkę od przepustnicy podciśnieniowej bo była bardzo mocno rozciągnięta. Motocykl lepiej wkręca się na obroty ale dalej według mnie jest coś nie tak. Jutro zakupię ciśnieniomierz i zmierzę kompresję. Ciekaw jestem jak wyjdzie :) Bo chyba tylko to prócz gaźnika może być przyczyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skróciłem też minimalnie sprężynkę od przepustnicy podciśnieniowej bo była bardzo mocno rozciągnięta.

 

Kup oryginalną sprężynę.

Widzę,że pomału ale sukcesywnie psujesz gaźnik

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym taką sprężynę kupił ale nigdzie nie mogę znaleźć. Chyba, że używkę ale znów nie wiem w jakim będzie stanie. Gaźnika nie psuję, wymieniłem w nim zużyte części. Sprężyna skrócona to fakt ale czy to jest psucie :) Zepsuł to go poprzedni właściciel :P

Coś czuję, że to jest totalna pierdoła na którą nie umiem wpaść... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj podregulowałem gaźnik, chodzi lepiej ale brakuje mocy. Sprawdziłem ciśnienie i bamm.... mamy winowajcę. Ciśnienie 9 bar... serwisowe 9,8 :P Powinno być 14 tak więc czeka mnie remont bo zawory są ustawione prawidłowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...