Skocz do zawartości

Pawlo_j23

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wojkowice

Osobiste

  • Motocykl
    Bandit 600, WSK 175
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://pl-pl.facebook.com/WnukuLaboratory/

Osiągnięcia Pawlo_j23

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Hej, czy ktoś może podesłać jaki jest rozstaw śrub mocowań kierownicy ? Chcę sobie ją lekko podnieść a nie mam teraz dostępu do moto...
  2. Ta serwisówka jest do nowszego modelu, ma ktoś taką do starszej wersji ? Niektóre rzeczy się różnią a chce mieć pewność, że mierzę prawidłowe prądy czy odległości ...
  3. Hej, jak w temacie. Potrzeba mi serwisówki do bandyty z 96 roku. Ktoś coś ?
  4. Jaki powinien być poziom paliwa w gaźniku mierząc rurką podłączoną do dołu komory pływakowej ? Gaźnik powinien być przy tym w pionie czy linia pokrywy komory powinna być w poziomie ? Proszę o pomoc bo mam dalej problem z właściwym wyregulowaniem :) Ustawiłem pływak według serwisówki i tak to wygląda:
  5. Nie mogę już edytować poprzedniego posta więc napiszę ostatniego. Po wymianie iglicy i dyszy na nowe wyregulowałem gaźnik. Drka ładnie trzyma wolne obroty, dobrze się wkręca i świeca ma odpowiedni kolor. Kompresja wraca, aż przyjemnie się jeździ :) Coraz lepiej. Dzięki za pomoc i podpowiedzi.
  6. Będę się z tym jeszcze bawił ale iglica jest wytarta. Zamówiłem już nową w serwisie razem z dyszą. Jak to wymienię to wyreguluję porządnie :) Póki co da się jeździć.. wreszcie :)
  7. Moduł w dr jest zalany z jednej strony więc musiał bym go całkiem rozbebeszyć żeby wyjąć. Dzisiaj sprawdziłem kompresję, rośnie co mnie cieszy już jest 10bar. Obniżyłem też iglicę na ostatni ząbek. Motocykl chodzi dużo lepiej, coś czuję że obydwa gaźniki które mam są już mocno wysłużone i stąd problemy z regulacją. Szkoda, że nie mam od kogo pożyczyć modułu bo miałbym pewność.
  8. Walczę dalej z drką w wolnych chwilach ale już nie ogarniam. Tłok i pierścienie nowe, szlif cylindra. Gaźnik wyregulowany, cewki alternatora podmienione sprawne, cewka WN sprawna, świeca sprawna a dalej po zagrzaniu ma spory problem z wkręceniem się na obroty. Jak się wkręci chodzi idealnie i ma moc. Co to jeszcze może być ? Czy moduł może robić takie dziwne akcje ? Bardzo proszę o pomoc bo czasem drobna rzecz może nakierować :)
  9. Jak w temacie, założone tylko pierścienie. Nówka sztuka. Cena 100 zł + wysyłka. Info na pw :)
  10. no właśnie ciężko stwierdzic. jest szansa żebyś mi wysłał tą serwisówke na maila? porównam dane bo widzę rozbieżności. Jutro postaram sie zrobic zdjecia gaźników.
  11. ssanie się domyka, świeca czarna okopcona. Jutro jeszcze raz wsadzę drugi gaźnik na którym lepiej chodził i zrobię przejażdżkę. Akumulator kupowany w zeszłym roku sprawny. Gaźnik mam 44AH według serwisówki to niby 44AN 31mm ale coś mi te dane nie pasują albo ktoś wcześniej pozmieniał dysze i teraz mam problem z ustawieniem. Skąd wziąłeś ustawienie 1 i 3/4 obrotu ? 2gi rowek i 13mm się zgadza ale w serwisówce jest napisane 1 obrót.
  12. Zaworek iglicowy wymieniony na nowy, trzyma dobrze. Kranik podciśnieniowy w dr ? Tam jest zwykły kranik jak w wsce :) Poziom w komorze nawet ustawiony jak w serwisówce i dalej to samo. Teraz przemierzyłem cewkę. Między pinami ma 4,4ohm a między masą a pinami niecałe 14kohm czyli wygląda na sprawną. Teraz sobie tak myślę, że zmieniłem dyszę główną ale nie sprawdziłem czy rozpylacz jest dobry. Może być od niewłaściwego rozpylacza coś takiego ? Zgłupiałem już. W serwisówce jest tylko jeden gaźnik 31mm. Ja mam dwa takie gaźniki oba z suzuki dr 125. Jeden ma zupełnie inne elementy niż drugi. Jeden działa na totalnie innych ustawieniach niż drugi. Nie wiem teraz na które parametry patrzeć bo jak widać serwisowe dane nie do końca się zgadzają..
  13. Dzisiaj walczyłem znów z drką. Wymieniłem głowicę, tłok i pierścienie. Kompresja to ok 8bar. Drka po przejażdżce zaczyna zamulać. Wymieniłem dyszę główną na oryginalną 110 bo ktoś wsadził większą. Wymieniłem sprężynkę od iglicy. Jakbym nie regulował gaźnika to drka się zalewa na wolnych obrotach. Na wysokich obrotach idzie jak burza. Po zagrzaniu na wolnych obrotach nie da się wkręcić motocykla, dopiero po zakręceniu kranika przez chwilkę jest ok. Mimo zmniejszenia poziomu paliwa w komorze pływakowej poniżej poziomu z serwisówki. Wykręciłem świecę żeby sprawdzić zapłon. Iskra wydaje mi się słaba. Przy pierwszym wciśnięciu rozrusznika iskra jest, przy drugim iskry przez kilka obrotów nie ma i za chwile się pojawia. Czy to może być np cewka lub moduł ? Po jakimś czasie przestaje poprawnie działać i mieszanka nie jest do końca spalana... Szukam właśnie danych o cewce żeby ją sprawdzić. Bardzo proszę o pomoc znawców tematu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...