Skocz do zawartości

2014Kawasaki Z1000SX inaczej Ninja 1000


Rekomendowane odpowiedzi

To dobrze, bo do tej pory praktycznie cały czas na sportach jeździłem i bocznych dróg raczej starałem się unikać.

 

Z tym, że jak poczytasz testy to raczej dość sztywny sprzęt a nie miękka kanapa. Jak chcesz coś na dziury to lepiej chyba turystyczne enduro jakieś ;)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o,cos sie ruszylo.Wlasnie zrobilem pierwszy przeglad,wymiane oleju itd.

Ja moge porownac Kawasaki z Suzuki Vstrom 650.A w sumie nie ma zadnego porownania pod kazdym wzgledem.Vstrom bije tylko kawe jesli chodzi o spalanie,ale nie ma sie czemu dziwic.Poza tym K jest lepszy pod kazdym wzgledem.Moc jest absolutnie nieporownywalna,kontrola trakcji dziala swietnie ,mam na to dowod po ostatnim wyjezdzie w ulewnym deszczu.Jest wygodny,boczne torby mieszcza wszystko co potrzeba,i sa absolutnie szczelne na wode,dokupilem turystyczna szybe iuz nie wieje,silnik jest niesamowicie elastyczny,w sumie na 6biegu mozna jechac caly czas.

Jest dosyc twardy ale jest regulacja przodu I tylu wiec kazdy moze sobie ustawic pod siebie.



Mozna zreszta dokupic lepsze siedzenie/moze to zrobie/bo I Kawasaki robi takie I Corbin tez.Ja po 8godzinach jazdy,oczywiscie z przerwami na paliwo kawe I \tp,po zejsciu z motocykla czulem sie normalnie I nie potrzebowalem terapeuty od kregoslupa/a mam przeciez 56lat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jerzyk gratuluje maszyny, ladnie wyglada ta Kawa szczegolnie w tym malowaniu co masz. Jest taka zwarta, kompaktowa, zupelnie inna niz wiekszosc maszyn sportowo turystycznych, do ktorych klasy chce byc wpisana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wiem, że inne, ale ja potrzebuję moto uniwersalne, na asfalt z pozycją bardziej wyprostowaną. Jeździłem oboma i fajniejsza pozycja dla mnie na gsie,ale trochę brak mocy-bardziej emerycko. Biorę pod uwagę jeszcze multistradę, ale tu cena trochę dobija, więc wróciłem do kawasaki. jaquzie pochwal się, jak spalanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że inne, ale ja potrzebuję moto uniwersalne, na asfalt z pozycją bardziej wyprostowaną. Jeździłem oboma i fajniejsza pozycja dla mnie na gsie,ale trochę brak mocy-bardziej emerycko. Biorę pod uwagę jeszcze multistradę, ale tu cena trochę dobija, więc wróciłem do kawasaki. jaquzie pochwal się, jak spalanie?

Weź ode mnie K1300S, które sprzedaję. Mocy Ci na pewno nie zabraknie a pali przyzwoicie :)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaquzie pochwal się, jak spalanie?

na pewno wiesz, że to wszytko zależy od sposobu jazdy? :bigrazz:

 

turystycznie (dłuuuga trasa we dwoje, zapakowani) wychodziło mi około 5-6L/100km, nie turystycznie (samemu, i do czerwonego) do 8-9 :wink:

standardowo, do roboty, 6, może (przed duże M) 7...

 

jeździłem wcześniej FZ1s, i już bym do FZ1 nie wrócił.. K1200 czy K1300 to faktycznie nie to.. krowy trochę, ale co kto lubi.

 

a nad GS'em też myślę, bo ile można po asfalcie jeździć :cool: weź ode mnie Kawę, to sobie GS-a kupię :bigrazz:

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Jeździłem nowym gs i fajnie, ale trochę za spokojnie i bardzo mnie kusi multistrada. Pozycja super, przyśpieszenie też, tylko 70tyś :blink:



A gs, to tak naprawdę tylko na asfalty, albo dojazd do kempingu w lesie



A Kawę jak dajesz to wezmę, co się będzie marnować. A na poważnie, który rok, jakie dodatki i cena?

Edytowane przez mrymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2011', z ABS'em, przejechane około 20k, cena.. z 30k.

 

z dodatków:

- tylny stelaż + kufer centralny z oparciem (oryginały Kawy)

- alarm patrol line

- gniazdo zapalniczki

- bi-xenon z ringami

- crashe puiga

- filtry K&N'a

- wyższa szyba turystyczna puiga

- olejarka motooiler (tutaj jeszcze nie wiem czy sprzedając 2oo jej nie odczepię, bo już się tego kupić nie da.. ale jak nowe 2oo będą na wale, to mi motooiler niepotrzebny)

- przerobiona kanapa (czysty design)

- sety pojechane hydrografiką na karbon (taki wymysł po kilku piwach..)

- klamki łamane/regulowane

- naklejka "Z1000sx" na półkę, ściągana z Hiszpanii za kilkanaście ojro :bigrazz:

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2011', z ABS'em, przejechane około 20k, cena.. z 30k.

 

z dodatków:

- tylny stelaż + kufer centralny z oparciem (oryginały Kawy)

- alarm patrol line

- gniazdo zapalniczki

- bi-xenon z ringami

- crashe puiga

- filtry K&N'a

- wyższa szyba turystyczna puiga

- olejarka motooiler (tutaj jeszcze nie wiem czy sprzedając 2oo jej nie odczepię, bo już się tego kupić nie da.. ale jak nowe 2oo będą na wale, to mi motooiler niepotrzebny)

- przerobiona kanapa (czysty design)

- sety pojechane hydrografiką na karbon (taki wymysł po kilku piwach..)

- klamki łamane/regulowane

- naklejka "Z1000sx" na półkę, ściągana z Hiszpanii za kilkanaście ojro :bigrazz:

 

ajajaj! Brałbym jak bym miał wolne 3 dyszki.

 

Z tymi ksenonami nie miałeś problemu na przeglądzie?

Zrobiłeś obie lampy? Tzn, w obu masz ksenon i światło mijania?

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, w obu (mijania + drogowe).

 

na przeglądzie facet tylko zapytał, ile to świateł pozycyjnych winno się świecić ;) bo zapaliły mu się 4 światełka: 2 standardowe pozycje + 2 ringi ;)

(a winny świecić się 2 jako pozycja zgodnie z jakimiś tam przepisami).

 

więc.. następnym razem "chwilowo" odepnę ringi, co by obyło się bez zbędnych pytań... :bigrazz:

Edytowane przez jaquzie

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 :>
http://sites.google.com/site/jaquzie/
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...