walles Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Witam, Sprawa jest następująca: mam gixa 750, którym latam po torach i w przyszłym sezonie chciałbym pościgać się w jakiejś serii.Mój problem polega na tym, że jest to 750, więc musiałbym ścigać się z dużo mocniejszymi litrami.Myślę więc nad wrzuceniem do niego silnika od 600 (swap 600<->750 jest plug & play).Zastanawiam się tylko jak to będzie z odbiorem technicznym takiego motocykla i tu pytanie do Was - czy nie będę miał z tym problemów po takim manewrze? W jaki sposób jest sprawdzana pojemność silnika - VIN, nr silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Jak napisal Mariusz ,glowy nie dam ale nie wiem czy ktos nawet patrzy na opis silnika odnosnie pojemnosci :) ale fakt ze byloby to nie wporzadku w stosunku do calej reszty ktora wsadzila kupe kasy zeby przyspieszyc :) swoje 600 :) Moge ci powiedziec ze w poznaniu kiedys w pucharze suzuki do 1000cm3 pierwsze 3 miejsca zajely wlasnie 750 ,akurat Poznan w odroznieniu do np. slowacji jest dosyc wolnym i technicznym torem wiec nawet patrzac po czasach roznica pomiedzy 600 a 1000 w rookie nie jest jakas wielka .Fakt ze puchar suzuki byl dosyc dawno i osiagi motocykli poszly do przodu ale w tamtych czasach nikt tego sie nie spodziewal :) ze 750 objada wypasione 1000 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walles Opublikowano 13 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Hehe, mimo wszystko chciałbym być fair :)To co właściwie jest sprawdzane na odbiorach np. w rookie albo sdt? Tylko wanna i korki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 wanna z korkami,zadrutowane filtr oleju,korek wlewu oleju plus korek spustowy,pletwa ,czy kierwonica przy pelnym skrecie nie dotyka owiewek ,czy odbija rolgaz no i numery z przodu ,z tylu i z bokow,zwracaja uwage tez na korki na koncach kierownicy i podnozkow ,kombinezon ,ochraniacz na kregoslup i kask czy nie uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.