torczynskiukasz Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) Witam, mam problem , gdyż to jest chyba masa -(czarny kabel) i nie pamiętam gdzie był podlączony, gdy nie zostanie nigdzie podłączony wtedy pojawi się iskra, - lecz nie włączy się rozrusznik , a gdy podłączę ten kabel np do jakiejś sruby to rozrusznik działa, a iskry nie ma , Yamaha TTR 125 , 4tCo może być ? prosze o szybką odpowiedź .Dodam iż, silnik wyjmowałem , wszystko odlaczylem teraz podlaczylem,i została mi srubka jedna z miedzianą podkładką więc to jest na pewno do tego kabla, lecz nwm gdzie go podlaczyc :/ Edytowane 4 Września 2014 przez torczynskiukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Przejrzałbym :1.Czujnik sprzęgła2.Czujnik luzu Może to być też czujnik stopki bocznej .... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torczynskiukasz Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) co do sprzęgła, to wszystkie biegi ladnie wchodzą , luz też , ale gdy jestem np na pierwszym biegu i naciskam sprzęgło , nic sie wtedy nie dzieje / Co może byc nie tak zlozone ? Znalazłem chyba przyczynę, ostatniio gdy podłączałem coś zasmierdziało, dziś obejrzałem kable a tam kondensator rozwalony .Jednak to nie to :/ Dalej nie mam iskry,nie mam czujnika stopki bocznej, czujnik sprzęgła gdzie sie znajduje ? lub cxzujnik luzu ? pomóżcie !!! czjjnik . luzu sprawdzony , przepływa prąd, czujnika sprzegla nie mam, stopki bocznej czujnik jest sprawny.nwm co jest :/ Edytowane 7 Września 2014 przez torczynskiukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 Masz schemat sprawdź wyłącznik zapłonu, połączenia elektryczne, zmierz cewki od magneta, prądowa 248-372 Ohm, sygnałowa 688-1032 Ohm. TTR 125 schemat zapłonu.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.