Crovcia Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 http://allegro.pl/ktm-250exc-4t-i4522107775.html remont byl robiony an jesien tamtego roku, koles jezdzil nim do pracy, oplaca sie go kupic za 8000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 jak dla mnie to stan tego motocykla jest jak pisownia sprzedającego. I niby do jakiej pracy nim jeździł? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Podobnie jak kolega wyżej, zastanawia mnie jak do pracy jeździł niezarejestrowanym motocyklem i to jeszcze na oponach terenowych, co on w lesie pracuje? Duga sprawa robił remont, sam? I na czym ten remont polegał, na wymianie tłoka i pierścieni. Z innej strony czy na innej aukcji będzie lepszy, nie wiadomo, jedno jest pewne, że taki motor kupuje się do katowania i raczej nikt go nie oszczędzał, jak jest blisko to podjedź obejrzeć z kimś, co się zna, jak daleko to sobie odpuść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crovcia Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 mam nie daleko, bylem sam no i jak to sam zapalałem na zimnym na rozruszniku no to od strzła chwile chodził no i przejechałem sie na poczatku troche w wydech strzelał, potem juz przeszło.. niewiem co robić, bo za 8000 to chyba i tak nie jest jakoś mega drogo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak masz jeszcze jakieś fundusze, żeby naprawić to co zaniedbał użytkownik, w 4t to zazwyczaj zaworki, tłok, cylinder, łożyska i korba (mówie już o kompletnym remoncie silnika) to ja bym go brał. Zwróć uwagę jeszcze na tarcze hamulcowe i zawieszenie, może coś się uda utargować a później będziesz mógł sobie to sam zrobić. Ja ostatnio kupiłem sx'a 125 00 za 4100 i własnie wydawał się padaka a okazało się, że tylko trzeba wymienić dzwignie zmiany biegów i takie drobne rzeczy + remoncik się na zimę szykuje a moto jest bardzo spoko, jedyny mankament na który ty tez powinieneś zwrócić uwagę to czy śrubka od wylewu oleju nie ma zerwanego gwintu, niby nic ale żeby przegwintować trzeba się dostać do środka karteru.. EDIT ja bym jeszcze odkrecił ten dekiel i zabezpieczył kabel od statora który wychodzi nie zaizolowany.. Edytowane 19 Sierpnia 2014 przez arkes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.