Skocz do zawartości

Yamaha R6 - stukanie po redukcji biegu


kalboy92
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

człowiek się stara, angażuje a na koniec dostaje taką ściemę:(

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie była zsunięta w połowie i ledwo się trzymała - później jak biegi "zginęły" to było wiadomo że spadła w całości z wałka.

I tak, chodzi o nakrętkę + zabezpieczenie, zwykła pomyłka.

 

 

Zadowoleni z odpowiedzi?

Edytowane przez kalboy92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zupełnie, bo w Yamahach, taki przypadek zdarza się wcale nie rzadko, (sam znam kilka przypadków) i nie ma przy tym żadnych dzwięków. Np w Hondzie zębatka pracuje na wałku zdawczym (jest luźna) i żadnych dzwięków nie ma. Poza tym R6 w pierwszych rocznikach słynie ze słabej skrzyni, niewiele jej potrzeba do awarii.

Ale nie będę się spierał nie mam w tym żadnego interesu, po prostu doświadczenie mówi mi co innego.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...