cyborg78 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) Od jakiegoś czasu chodzi mi po glowie wlasny projekt dużego motocykla, inspiracja jest dla mnie Boss Hoss. Chciałbym zrealizować pomysl na silniku Forda (Granada, Taunus, Capri) V6, pojemność 2,3 lub 2,8. Problemem jest w tej chwili dobranie skrzyni biegow. W Ruska nie chciałbym sie bawic, z wiadomych przyczyn. Myslalem o skrzyni z motocykla BMW ale ostatnio sprowadzil mnie na ziemie kolega uswiadamiajac mnie ze w BMW skrzynia jest dość slabym punktem napedu. Co radzicie w takiej sytuacji? Czy jest tu może ktoś kto budowal cos podobnego? Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Nikt tu nie jeździ na motocyklu z silnikiem samochodowym..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Raczej fest skrzynię potrzebujesz, taka jak w Triumphie Rocket. Tam tylko 3 cylindry i pojemność chyba 2.3 to raczej odporna na szarpanie :) Bałbym się za to pytać o cenę. A może z tego krążownika Hondy ? Tam zaś silnik kulturalny i kto wie czy skrzynia od niego z jakimś V6 Forda da radę. Poza tym to wydaje mi się że przełożenia nie pasowałby. No ale w końcu jesteś pionierem :) Pewnie jakoś wybrniesz z problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Myslisz o Goldwingu? Tam skrzynia jest w jednej obudowie z silnikiem, odpada.. Kombinuję dalej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.