EDi Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 opis sytuacji: moto na podnóżce centralnej, tylne koło nie dotyka podłoża, wbijamy jedynkę, puszczamy sprzęglo, koło się obraca stosunkowo powoli, chodzi bez obciążenia i słychac niepokojące chrobotanie w kardanie, chwilami aż całym motocyklem trzęsie i słychac to bardzo wyraźnie stojąc 2/3 metry od moto... przy dodawaniu gazu ustaje, pracuje normalnie nic nie chrobocze... po odpuszczeniu od nowa... ktoś się spotkał z czymś takim?? jakieś sugestie?? Cytuj Honda VTX 1800F 2005r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Podczas jazdy też chrobocze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDi Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 nie, generalnie przy obciążeniu nic nie slychać... Cytuj Honda VTX 1800F 2005r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Sprawdz czy są opiłki w oleju i poziom oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste-fan Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Tak jest w każdym modelu i nie należy takich prób robić. Jest to efekt wszystkich luzów począwszy od wypustu wałka napędowego od strony skrzyni biegów,poprzez krzyżak na przekładni głównej kończąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawełgd Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Jak nie było nigdy rozbierane to warto rozebrać i nasmarować wszystkie wpusty itd , wyciszy się trochę. Jednak lekkie stuki to normalne Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Dokładnie tak chrobocze w każdym. Dokładnie przez sumę wszystkich luzów układu napędowego.Nie wolno robić takich prób, bo to prosta droga do zniszczenia czegoś. Od tarczy sprzęgła, przez skrzynie aż do kół zębatych przekładni głównej. Nie wolno! Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.