Skocz do zawartości

EDi

V.T.X.
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O EDi

  • Urodziny 03/14/1980

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VTX 1800F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1956347
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dębica

Ostatnie wizyty

25442 wyświetleń profilu

Osiągnięcia EDi

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

1

Reputacja

  1. opis sytuacji: moto na podnóżce centralnej, tylne koło nie dotyka podłoża, wbijamy jedynkę, puszczamy sprzęglo, koło się obraca stosunkowo powoli, chodzi bez obciążenia i słychac niepokojące chrobotanie w kardanie, chwilami aż całym motocyklem trzęsie i słychac to bardzo wyraźnie stojąc 2/3 metry od moto... przy dodawaniu gazu ustaje, pracuje normalnie nic nie chrobocze... po odpuszczeniu od nowa... ktoś się spotkał z czymś takim?? jakieś sugestie??
  2. trochę to za obszerne jak na moto, ale mimo to dziękuję za sugestię szukałem i co nieco znalazłem, pisząc ten tema liczyłem po cichu też na wasze opinie... ja znalazłem coś takiego http://allegro.pl/un...2524677763.html ktoś używał i może coś o tym napisać??? jeśli macie coś godnego polecenia podeślijcie proszę...
  3. mój staruszek, nie długo, w październiku, ma urodziny, jest zapalonym motocyklistą, tak samo jak i ja (zresztą on mnie zaszczepił) a na dodatek lubi kawe, każdy dzień rozpoczyna dwoma kubeczkami kawy ma na wyposażeniu moto starą wysłużoną grzałkę nurkową i wozi w jakich pojemniczkach kawę i cukier... tak sobie pomyślalem że może ktoś widział gdzieś jakiś fajny zestaw podróżny do kawy??? w skład zestawu musi wchodzić: - grzałka ew. niewielki czajniczek elektr. - 2 kubeczki - pojemnik(i) na kawę i cukier - 2 łyżeczki najlepiej jak by to było jeszcze w jakimś fajnym etui sugestie, linki, zdjęcia, adresy, sklepy etc. mile widziane, pomórzcie znaleć cos takiego...plisss
  4. pytanie może i blache, ale pytam nie o swój sprzęt więc proszę o zrozumienie... jak się dostać do postojówek w RTku?? może ma ktoś kawałek serwisówki?? bardzo bym prosił o pedesłanie na mejla dtatusko(at)interia.pl
  5. Witam

    Masz najlepsze gmole w historii motoryzacji.

    W związku z tym czy mógłbyś przesłać mi kilka lub kilkanaście zdjęć na których będzie widać sposób mocowań. Prosiłbym także czy możesz zmierzyć średnice każdej z trzech rur.

    pozdrawiam DNW123

  6. pytanko: czy jadąc w daleką trasę (7000 kmów) brać olej na dolewki?? rtek bierze w ogóle olej ??
  7. Kurtka skórzana Power Trip VTX (Honda official licensed product) rozmiar XXL Do sprzedania mam nowiutką, oryginalną, skórzaną kurtkę Power Trip VTX (Honda official licensed product) Kurtkę kupiłem w USA przez internet i niestety jak przyszła okazała się za duża… i dlatego ją sprzedaję… dla ułatwienia dobrania rozmiaru dopiszę że mam 186cm wzrostu i 100kg wagi Kurtka skórzana Power Trip VTX (Honda official licensed product) - skóra bydlęca grubości ok. 1,2–1,4mm - komfortowa siatkowa podszewka - tekstylne wstawki na rękawach ułatwiające poruszanie rękami - wypinane ocieplenie - system wentylacji Variable™ Flow - protektory C.E. na ramionach i łokciach - protektor Crash Foam na plecach - odblaskowe elementy (logoVTX na plecach i na klatce piersiowej) - możliwość zmniejszenia obwodu w pasie (Sure Fit™) - szlufki do połączenia kurtki z paskiem spodni - zamki YKK Linka do strony producenta -> http://www.power-trip.com/vtx/mens/mensvtx...ts_leather.html Dodatkowe informacje pod numerem tel. 692 435 866 Więcej tutaj ---> http://moto.allegro.pl/item970213450_kurtk...ozmiar_xxl.html
  8. aaa i jeszcze bardzo istotną cechą jaka powinna mieć navi to "zapis śladu trasy"... z tego co zdążyłem się zorientować to MioMap raczej nie oferuje takiej funkcji... w przeciwieństwie do np. Automapy... casem człowiek wybiera się na wycięczkę bez konkretnego celu i potem dochodzi do wniosku że przejechana trasa była bardzo fajna i warto by bylo ją sobie gdzieś odnotować...
  9. telefon z navi raczej odpada... ze względów praktycznych, navi dość szybko "zrzera" baterie, a trzymanie telefonu cały czas pod prądem też nie służy jej żywotności, a zależy mi na tym aby bateria w tel mnie nie zawodziła, bo najczęściej pada wtedy kiedy tel jest najbardziej potrzebny (zgodnie z prawem Murphiego, niestety) raczej bym się skłaniał albo ku dedykowanej navi ale niestety nie typowo motocyklowej typu TomTom Rider czy Garmin Zumo z uwagi na koszty ale racześ coś z gatunku samochodowych... np. wspomniane przezemnie Mio Moov 360... ale co do niego mam kilka pytań i wątpliwości: 1. jak się będzie sprawowała na moto 2. czy wyświetlacz 4,3" nie jest za duży 3. chciał bym mieć ze 2 mapy (np. Automapę na Polskę i TomToma na Europę) 4. chciał bym korzystać z navi również w samochodzie 5. nie zależy mi na wodoodporności urządzenia albo jakiaś inne urządzenie, ale nie wiem jakie :rolleyes: ... albo jakieś PDA :rolleyes:
  10. panowie merytorycznie bym prosił... ta wasza polemika wcale nie jest pomocna...
  11. może troche odkopałem temat ale wgryzam się w temat "GPS na motocyklu"... ale od początku... przymierzam się do zakupu GPSa i szukam czegoś co nada się i do moto i do puszki a koszt samej navi nie przekroczy 1000 PLNów... (wiadomo im mniej tym lepiej, są jeszcze inne wydatki...) tak się zastanawiam nad MIO Moov 360... ale mam pewne wątpliwości czy wyświetlacz 4,3" nie będzie za duży do moto ?? oczywiście mam zamiar zamontować navi do kierownicy, a mam na niej jeszcze głośnik od zestawu audio ( http://www.bikepics.com/pictures/1591846/ ) a może zamiast "samej" navi jakieś PDA ?? tylko jakie?? jeżdże głównie po asfaltach (zresztą jak wjechać armaturą w teren :bigrazz: ), nie zależy mi na wodoszczelności urządzenia, gdyż raczej w deszczu celowo nie jeżdrzę, a jak mnie złapie w trasie to po prostu GPSa sie schowa... bardziej mi zależy na czytelnym wyświetlaczu i co ważne na zapisie śladu trasy, ale to już czyba kwestia softwearu, a nie samego urządzenia, ale waże żeby było... pomożecie w wyborze samego urządzenia?? pomijam kwestie samych map bo z tymi można sobie dac rade w różny sposób :wink:
  12. brawo Watsonie :clap: :biggrin: skoro kolega zadał to pytanie w dziale Cruiser/Chopper to dedukcja podpowiada że raczej chodzi mu o armature...
  13. kolego jeżeli myślisz o dalekim lataniu to zdecydowanie coś powyżej 1000ccm... mniejsze odradzam... przy przelotówce do 120km/h to spalanie 750 i np. 1300 będzie na zbliżonym poziomie, a wygoda i komfort jazdy zupełnie inny... mi np. mój VTX1800 podczas latania po austriackich aplach spalił ok 7l/setke, a na autostradzie przy przelotówce ok 150 km/h "tylko" 6,5 l/sto :icon_biggrin: dla wygody szukaj czegoś dużego gabarytowo, małe, "zbite" motorki są męczące na dłuższych trasach, na dużym rozsiądziesz się wygodnie, wyciągniesz nogi na spacerówki i lecisz :biggrin: jeżeli zdecydujesz się na coś poniżej 1000ccm to polecę ci Suzuki Volusie (miałem, jeździłem), 800ccm na trasie spali ok 5,5 l/sto, jedzie się nią bardzo wygodnie, duża kanapa (dla pasażera również), szeroka kierownica, łagodne i pewne prowadzenie, ale mi osobiście po pewnym czasie zaczeło trochę brakować mocy... a jak chcesz coś powyżej 1000 to VTX1300 osiągi OK, moc wystarczająca, komfort OK, a spalanie bardzo podobne jak mniejsze maszyny... co do komfortu jazdy to przy wyborze maszyny weź jeszcze pod uwage swój wzrost i wagę oraz ew. plecaczka...
  14. nic nie myli... jedynie co to laske olejkiem nasmarowali ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...