Skocz do zawartości

Nowo zakupiony motocykl i problemy z obrotami.


trophy250
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczy. Wczoraj kupiłem motocykl zipp raven 250cc, bardzo fajny i fajnie się go prowadzi i ogólnie po przeczytaniu opinii na temat tego modelu postanowiłem go zakupić. Motocykl jest z 2008r. przejechane 2800km. Jestem drugim właścicielem. Motorem jeździł fascynat motocykli i dbał o niego ani jednej ryski nie ma. Ale co mnie niepokoi to jest to, ze gaśnie na wolnych obrotach (nawet jak jest ciepły i się nim pojeździ trochę):/ nie wiem czemu, dziś mi zgasł 2 razy podczas redukcji biegów z 2 na 1. Jak rano odpaliłem to musiał stać z 10min na ssaniu aby nie zgasną po wyłączeniu ssana, tak długo czekać trzeba na ssaniu? I jeszcze jedno pytanko, wskaźnik od ładowania zamiast na 12V jest na 15V czyli wskazówka idzie do samego końca. Czy to wszystko co opisałem ma tak być? i co z tymi nieszczęsnymi obrotami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zweryfikuj poprawność działania wskaźnika ładowania za pomocą miernika. Po prostu sprawdź miernikiem na akumulatorze jakie jest faktyczne napięcie, bo dokładność fabrycznego wskaźnika może pozostawiać wiele do życzenia. Poza tym jak motocykl ładuje to zwykle ładuje akumulator napięciem ok 14-15V więc pewnie wszystko ok.

Co do obrotów to z pewnością można je wyregulować. Zapoznaj się z instrukcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że motor stał niejeżdżony przez 2 lata, taki przestój mógł spowodować rozregulowanie? Włączając z 1 na luz to też motor gaśnie:/

Z paliwa, które jest w gaźniku po 2 latach zostaje osad, który zatyka częściowo lub całkowicie dysze i kanały w gaźniku. Co do ładowania to sprawdź miernikiem na klemach akumulatora, napięcie nie powinno przekraczać 14,5V, jeżeli przekracza to uszkodzisz akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to będzie prą stały tak? podczas sprawdzania lądowania? A co z tym gaśnięciem podczas wrzucania luzu? Czasem jest tak, że nie świecą się lampki od biegów tylko świeci się lampka od luzu a i tak na biegu jest. Czy to kwestia wyczucia zmiany biegów? Dla czego się pali lampka od luzu a bieg włączony jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

bo masz chinski sprzet

 

to żeś zabłysnął....jak nie masz nic konstruktywnego do napisania to sobie daruj.

 

A co do gasnięcia, to przyczyn może być kilka. Tak jak pisali poprzednicy sprawdź ładowanie (ale osobiście wydaje mi się że nie w tym problem)

Ja bym zaczął od zmiany fajek, kabla WN oraz świec.

Nie zaszkodzi, jak wlejesz do baku jakiegoś środka do czyszczenia układów paliwowych. Sprawdź w jakim stanie jest (o ile w ogóle jest) filtr paliwa i zmień na nowy (koszt ok 5 zł) a jeśli nie ma to koniecznie zamontuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...