Skocz do zawartości

Adaptacja se120r (dedykowany do tc96) do tc88


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Zamierzam z mojego TC103(fatboy 2014) zrobić TC110 z dwuch powodów,

raz że miałem na koniec sezony dzwona i uszkodziłem radiator na cylindrach,

dwa zeby zwiekszyć moc.

Właśnie dotarła do mnie przesyłka z kitem do silnika TC103B

http://www.harley-davidson.com/store/se-110ci-stage-1-kit---efi-pa-18-2750811--1

Mam pytanie, czy ma ktoś doswiadczenie w takiej przebudowie?

Chodzi mi miedzy innymi o to, czy blok bedzie wymagał jakies obróbki mechanicznej?

Czy jest ktoś w Polsce po za serwisem, kto móglby mi zmienić mapę pod ten kit?

Jakich należy sie spodziewać efektów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Zamierzam z mojego TC103(fatboy 2014) zrobić TC110 z dwuch powodów,

raz że miałem na koniec sezony dzwona i uszkodziłem radiator na cylindrach,

dwa zeby zwiekszyć moc.

Właśnie dotarła do mnie przesyłka z kitem do silnika TC103B

http://www.harley-davidson.com/store/se-110ci-stage-1-kit---efi-pa-18-2750811--1

Mam pytanie, czy ma ktoś doswiadczenie w takiej przebudowie?

Chodzi mi miedzy innymi o to, czy blok bedzie wymagał jakies obróbki mechanicznej?

Czy jest ktoś w Polsce po za serwisem, kto móglby mi zmienić mapę pod ten kit?

Jakich należy sie spodziewać efektów?

 

Ludzi którzy mogą to zrobić w Polsce są setki.....a może jeszcze więcej. Wystarczy przyjrzeć się części użytkowników tego forum którzy zajmują się tym profesjonalnie (patrz powyższe wpisy) a kończąc na gościach którzy grzebią tylko w swoich sprzętach - tak jak ja.

Co do zestawu który kupiłeś, osobiście uważam to za strzał w stopę.

Po pierwsze - primo - Twój silnik ma rozwiert 3,875" a kupiłeś garnki na 4" czyli wiercenie konieczne (co zresztą jest napisane w specyfikacji) a jest dość pracochłonne - czytaj kosztowne - trzeba wybebeszyć cały crankcase a potem poskładać, Przy takich manewrach opłaca się zrobić inne rzeczy ale to za długi temat.

Po drugie - primo - w tym zestawie nie ma powera, moim zdaniem jak szukasz mocy w zestawach SE to trzeba było zamówić to

http://www.kutterharleyonline.com/harley-davidson/screamin-eagle-pro-stage-iv-kit-103-cubic-inches-27516-08e

Jeśli chodzi o mapy to osobiście jestem zwolennikiem Thundermaxa bo dostępność map jest praktycznie nieograniczona, nawet jak nie znajdziesz nic konkretnego dla siebie to support przyśle Ci zmodyfikowaną, zrobią korektę online itp. Poza tym uwalniasz się od serwisu bo masz dostęp do kodów serwisowych.

Co do efektu to nie chcę Cię martwić ale będzie mizerny, 7" więcej ale przy zmniejszonym stopniu sprężania d..y nie urywa, (teraz masz 9,6:1 a będziesz miał 9,3:1)

Wałki SE255 dobre są do pracy z katalizatorem i standardowym wydechem ale kto go jeszcze u siebie trzyma :blink:

Generalnie standardowa 110-ka to piec do spokojnego podróżowania turingiem bez stresu przy wyprzedzaniu ale szału nie ma - wiem bo mam (ale już nie długo). Szkoda że to softail bo bym odsprzedał swoją.

Mam nadzieję że te info. będzie pomocne i nie traktowane jako krytyka.

Nawigatorzy tak mają najpierw coś zamówią a jak problem to do piwnicy :wink:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...