Skocz do zawartości

Magik HD

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zachodniopomorskie

Osobiste

  • Motocykl
    Ultra CVO
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

289 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Magik HD

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ludzi którzy mogą to zrobić w Polsce są setki.....a może jeszcze więcej. Wystarczy przyjrzeć się części użytkowników tego forum którzy zajmują się tym profesjonalnie (patrz powyższe wpisy) a kończąc na gościach którzy grzebią tylko w swoich sprzętach - tak jak ja. Co do zestawu który kupiłeś, osobiście uważam to za strzał w stopę. Po pierwsze - primo - Twój silnik ma rozwiert 3,875" a kupiłeś garnki na 4" czyli wiercenie konieczne (co zresztą jest napisane w specyfikacji) a jest dość pracochłonne - czytaj kosztowne - trzeba wybebeszyć cały crankcase a potem poskładać, Przy takich manewrach opłaca się zrobić inne rzeczy ale to za długi temat. Po drugie - primo - w tym zestawie nie ma powera, moim zdaniem jak szukasz mocy w zestawach SE to trzeba było zamówić to http://www.kutterharleyonline.com/harley-davidson/screamin-eagle-pro-stage-iv-kit-103-cubic-inches-27516-08e Jeśli chodzi o mapy to osobiście jestem zwolennikiem Thundermaxa bo dostępność map jest praktycznie nieograniczona, nawet jak nie znajdziesz nic konkretnego dla siebie to support przyśle Ci zmodyfikowaną, zrobią korektę online itp. Poza tym uwalniasz się od serwisu bo masz dostęp do kodów serwisowych. Co do efektu to nie chcę Cię martwić ale będzie mizerny, 7" więcej ale przy zmniejszonym stopniu sprężania d..y nie urywa, (teraz masz 9,6:1 a będziesz miał 9,3:1) Wałki SE255 dobre są do pracy z katalizatorem i standardowym wydechem ale kto go jeszcze u siebie trzyma :blink: Generalnie standardowa 110-ka to piec do spokojnego podróżowania turingiem bez stresu przy wyprzedzaniu ale szału nie ma - wiem bo mam (ale już nie długo). Szkoda że to softail bo bym odsprzedał swoją. Mam nadzieję że te info. będzie pomocne i nie traktowane jako krytyka. Nawigatorzy tak mają najpierw coś zamówią a jak problem to do piwnicy :wink: Pozdrawiam
  2. No to chyba mam problem i to bardzo poważny bo planowałem tej zimy wymienić swoją 110-kę na 120R. Kierując się wyborem nie brałem pod uwagę tylko reklamy Harleya ale opinie ludzi z międzynarodowego forum którzy mają doświadczenia z tym silnikiem. Oczywiście negatywy też były ale większość twierdzi że lepiej zakupić gotowy 120R niż bawić się w stage III czy VI i finalnie nie osiągnąć podobnego wyniku jeśli chodzi o moc i moment.Dodatkowo poprzedni piec można odsprzedać "Jeden lubi ogórki inny ogrodnika córki". Patrząc na specyfikację 120R jedną rzeczą którą można by dodać to timken ale z drugiej strony chyba Elką nikt nie będzie startował na 1/4 mili. W moim przypadku S&S odpada, do rocznicowej cvo pasuje jak kwiatek do kożucha. Wszelkie sugestie mile widziane.......
  3. Witam wszystkich i pozdrawiam bo jestem na forum nowy............... Temat mnie interesuje bo właśnie jestem po zamontowaniu modułu, wgraniu mapy i trzech sesjach auto mapy. Mam natomiast teraz wiele zagwozek dotychących zmian w mapach i poprawnosci funkcjonowania całości a nie chcę narazie molestować supportu z Thundermaksa. Czy któryś z kolegów wchodził głębiej w temat np: strojenie na hamowni, zmiana mapy zapłonu itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...