Skocz do zawartości

Brak nakrętki na kierownicy, czy potrzebna tuleja centrująca?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zakupiłem motor Zumico gr1100/ Yamasaki. Nie posiadał nakrętki na sworzniu trzymającym kierownicę (jest to widoczne na zdjęciach). Jest to gwint drobnozwojny rozmiar chyba 21mm przez co ciężko go dobrać.

post-77433-0-42531400-1406385040.jpg

Znajomy tokarz podpowiedział mi, że potrzebna też będzie tuleja centrująca ponieważ sworzeń ma luz w obudowie i przy hamowaniu przednim hamulcem rusza się lekko na boki i oczywiście góra-dół.

Tuleja ma gwint na prawie całej długości

post-77433-0-81000500-1406385047.jpg

Czy samo dobranie i dokręcenie nakrętki wystarczy czy trzeba także włożyć tuleję centrującą?

Została oryginalna podkładka pod którą nie było żadnej tulei więc możliwość, że wypadła sama jest bardzo niska i może producent nie przewidział tego?

post-77433-0-23575800-1406385050.jpg

 

Posiada ktoś ten model motoru i mógłby podpowiedzieć jak to wygląda u niego?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Tomkilla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...