Skocz do zawartości

Tomkilla

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Będzie 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Łuków

Osiągnięcia Tomkilla

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, posiadam motocykl Zumico GR1100 125 cm pojemności. Ten wynalazek posiada miejscami nietypowe części. Wiele ludzi posiadających ten motocykl ma problem z zakupem części. Wrzucajcie informacje o częściach i gdzie je można kupić dla potomnych. Rocznik 2011 ode mnie: Zębatka: KINGWAY YAMASAKI - ZĘBATKA TYŁ 428H 41 ZĘBÓW LPI 58x170mm 63mm- pomiędzy otworami bliższymi Numer katalogowy produktu: FD150-3F18-13 http://imgur.com/a/Owi2S Tuleje zabieraka tylnego napędu: (ciężko kupić i drogie, ja kupiłem na ebayu za 10 dolarów). Wymieniałem po lekkim przeszlifowaniu otworów, posmarowaniu otworu smarem. Następnie wbijać gumowym młotkiem przez podkładkę Wymiary 9.25x24x17.5mm Rear Wheel Damper Bushing Cush Drive Set HONDA CB100 CL100 MT125R CB125S Numer producenta# 41241-222-000
  2. Stelaż przetestowałem na trasie 1300km i Warszawskich piątkowych popołudniowych korkach. W nju jorkerze znalazłem 2 czarne torby na ramię w cenie 30 zł za sztukę, paski poprowadziłem pod siedzeniem i fajnie się trzymają. Trochę bałem się przerysowania ale stelaż nie wystaje bardziej niż kierownica. Dlaczego nie w pionie? Ponieważ wymaga to porządniejszego doczepienia torby/plecaka wiezionego a w ten sposób jest ona tak jakby w kołysce. Dodatkowo w pionie nie zmieściłyby mi się kierunkowskazy a teraz są widoczne.
  3. Moto mam podobny- Zumico gr1100 (inne malowania i szczegóły). Jak dla mnie to brzmi jak rozkręcona od drgań śruba trzymająca silnik. Są 3 o ile pamiętam, jedna jest ukryta pod deklem osłaniającym zębatkę zdawczą i przechodzi na 2 stronę ramy, mają gwint drobnozwojny. Może być, że zębatka zdawcza hałasuje, można to sprawdzić ściągając dzwignię zmiany biegów i osłonkę (całość na 3 śrubach M8 i M10).
  4. Stelaż skończony, jak widać na zdjęciach można coś na nim położyć i przypiąć. Założeniem było, żeby pełnił także funkcję nośną dla bagażu. Uniknąłem użycia śruby amorka na wypadek gdybym uderzył gdzieś stelażem. Moment obrotowy działający na stelaż nie jest powstrzymywany przez spawy tylko przez odpowiednio zachaczone elementy. Grube elementy malowane farbą (pędzlem, szkoda, że nie natryskowo), sama ramka nośna ocynkowana malowana szprejem. Całość jest demontowalna, nic nie jest dospawane na stałe do oryginalnej ramy motoru. Wszystko trzyma się bardzo, bardzo solidnie. Polecam eksperymenty, robiłem to na zasadzie "przyłóż już na motorze, dociśnij, przyspawaj i zastanów się co dalej"
  5. Dzięki, już coś wykombinowałem z Waszą pomocą. Jak skończę to wrzucę zdjęcia
  6. Witam. Posiadam motocykl zumico gr1100 125cc (prawie to samo co romet z125). Chcę zrobić własnoręcznie stelaż pod kufry boczne i mam problem. Chciałbym zrobić 3 miejsca zaczepu. Czy mogę zaczepić się ze stelażem pod śrubę trzymającą amortyzator? Jest to motocykl chiński. Obciążenie będzie max 5 kg na kufer ale może się zdażyć, że ktoś się oprze. Siła będzie działała tylko w poziomie, nie będzie zginała śruby.
  7. Witam, zakupiłem motor Zumico gr1100/ Yamasaki. Nie posiadał nakrętki na sworzniu trzymającym kierownicę (jest to widoczne na zdjęciach). Jest to gwint drobnozwojny rozmiar chyba 21mm przez co ciężko go dobrać. Znajomy tokarz podpowiedział mi, że potrzebna też będzie tuleja centrująca ponieważ sworzeń ma luz w obudowie i przy hamowaniu przednim hamulcem rusza się lekko na boki i oczywiście góra-dół. Tuleja ma gwint na prawie całej długości Czy samo dobranie i dokręcenie nakrętki wystarczy czy trzeba także włożyć tuleję centrującą? Została oryginalna podkładka pod którą nie było żadnej tulei więc możliwość, że wypadła sama jest bardzo niska i może producent nie przewidział tego? Posiada ktoś ten model motoru i mógłby podpowiedzieć jak to wygląda u niego? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...