arkes Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Siemanko, mam problem z luzem, kiedy silnik jest odpalony i jest na jedynce to często jest tak, że nie mogę trafić na luz, natomiast zgaszę silnik i od razu mogę wbić ten luz. Olej w skrzyni biegów to motul transoil Mógłby mi ktoś powiedzieć co może być przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Zużyte lub źle wyregulowane sprzęgło,było o tym nie raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 (edytowane) Zapomniałem napisać, że chodzi o ktm sx 125 00Rozumiem, czyli wymienić olej na ten magura blood, odpowietrzyć dokładnie i nowe uszczelki.Jeśli te zabiegi nie pomogą to co robić ? Przy okazji spytam, przy wysprzęgliku kiedy naciskam sprzęgło ten talerz w którym jest kulka w środku musi wychodzić z obudowy wysprzęglika czy pokrywać się mniej-więcej z jego końcem ? Edytowane 20 Lipca 2014 przez arkes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 tu są 2 wyjściaalbo koszt wytarty albo złe odpowietrzeniedo wysprzęglika kup LHM+, taki jak do zawieszeń citroena, tylko dobrze przelej ten płyn jak podmienisz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 (edytowane) Dzięki, a magura blood się nie nada bo już zamówiłem(czytałem, że taki seryjnie jest wlany). Co do tego kosza sprzęgłowego, wiem, że odkręca się dekiel tam gdzie wlewa się olej i jest ten kosz sprzęgłowy, mógłbyś na jakimś zdjęciu zaznaczyć mi gdzie on się wyciera i jak to powinno wyglądać ? I co najlepiej w takiej sytuacji poradzić, dodam tutaj też, że na 1 ciut ciągnie i np na biegu nie można pchać moto z sprzęgłem a na luzie już tak, czyli pewnie wina tego sprzęgła, zaleje ten magura blood i odpowietrze prawidłowo i sprawdzę czy coś się zmieni. Edytowane 20 Lipca 2014 przez arkes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 lhm jest po prostu 10x tańszy :) duży kosz obejrzyj, tam gdzie się opierają tarcze z "korkiem" musi być gładko, jak są doliny to masz winowajcę Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 To akurat nie mój kosz ale opisałem tutaj płaszczyzny tzn górę boki i przód oraz tył Mógłbyś powiedzieć, pod którą cyfra powierzchnia ma być gładka ?Ewentualnie można takie cudo zeszlifować czy trzeba bulić te 600zł na nowy kosz ? Dziękuję za odpowiedz, bardzo pomagasz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 pod numerem 1, jesli rowki nie są głebokie możesz to jeszcze zeszlifować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Dzięki ogromne, już wszystko wiem, niedługo biorę się za robotę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 (edytowane) Odkopuję ponieważ dotarł do mnie olej magura blood (100ml syfu za 37zł mogłem brać ten lhm) i chciałem wymienić olej. Odkręciłem śrubę, trzymająca linkę z wysprzęglikiem jest jedna podkładka nad obręczą linki oraz jedna pod, jednak ku mojemu zdziwieniu, po skręceniu podkładki przeciekają, dałem nowe miedziane podkładki i także cieknie przy naciskaniu klamki ;/ Czy tłoczek powinien tłoczyć dużo płynu czy tylko parę kropli ?Jak odpowietrzyć bo jak widać, nie mam tu odpowietrznika ;/ Linka jest czymś uszczelniona u góry, takiego go już kupiłem. Wstawiam zdjęcia całego układu, gdybyście mogli, proszę o ocenę tego, już nie mam siły do hydraulicznego sprzęgła, wolał bym na linke ;( U góry numerki zdjęć, zrobiłem więcej, żebyście dokładnie mogli przejrzeć to gówno. (na 1 fotce zaznaczone gdzie cieknie) http://imgur.com/R9ytNuI,6oo2gSS,eIx3oDA,OrA1GJz,3uoNgz2,B6vTm2F,7361FgK,ZaBDEZV,wiO2mcZ,omh58jn,EtHMPEA,pBwUa60,sUqu3yO#0 Edytowane 26 Lipca 2014 przez arkes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 (edytowane) moim zdaniem wina leży po stronie przewodu . grzebałeś coś wczesniej przy nim jak jeszcze chodziło? Edytowane 27 Lipca 2014 przez hondacr1252001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkes Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Nie, taki kupiłem motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.