Skocz do zawartości

Regulacja zaworów v-rod 1250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zaczynam słyszeć zawory w swoim v-rodzie.Ma już przebieg 19 tyś mil.Czy ktoś z was robił robił już w takim modelu regulację? Czy do sprawdzania musze opuścić silnik czy wystarczy tylko pogimnastykowanie przy odkręcaniu dekli? Ogólnie zasady podstawowe mechaniki znam i powinienem sobie poradzić ale konstruktywna pomoc kogoś kto to robił bardzo by mi sie przydała.Jak coś to prosze o numer telefonu na priv to zadzwonię.Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

a wiec żeby wyregulować zawory trzeba praktycznie rozebrać caly motocykl zostaje tylko przednie zawieszenie z ramą,dlatego trzeba mieć cierpliwość .

sama regulacja to nie problem jak ktoś trochę zna się na mechanice

Za płytki w servisie HD krzykneli mi po 20 pln za sztuke ,ja kupilem plytki HOTKAMS made in usa po 8 pln ,plytki pasują od KTM 10 mm

Jak masz jeszcze jakies pytania to pisz

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co do regulacji zaworów kupować płytki ? Po co są te płytki ?

 

Oddaj motocykl do serwisu bo nie wyregulujesz sam. Zawory możesz mieć regulowane na śrubki (jak w Uralu) albo na płytki (jak np.: Kawasaki VN 800). Żeby skasować luzy dobiera się odpowiedniej grubości płytkę. To tak w telegraficznym skrócie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pytam tylko z ciekawości - zawsze używałem szczelinomierza - zdziwiło mnie że trzeba mieć jakieś płytki. OK - jak będę miał regulację to pojadę do serwisu do Łodzi. Na razie mam 9000 km ;-)

 

A - zajarzyłem - nie ma regulacji nakrętką tylko poprzez kasowanie luzu płytką.

Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....?

 

Niech głodni zjedzą bezrobotnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie - na pewno się za to nie wezmę. Za dużo grzebania i rozkręcania. jeszcze pogubię śrubki albo mi po złożeniu kupa części zostanie. Nie ma mowy - zapytałem z ciekawości bo w ursusie to wiem ja się reguluje zawory - tu mnie zainteresowały płytki. Ciekawa sprawa.

 

Czyli rozbierasz silnik - mierzysz luzy i zamawiasz płytki - trochę skomplikowane - w ursusie prościej - oszczędność jest na płytkach.

Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....?

 

Niech głodni zjedzą bezrobotnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dawno tu nie zaglądałem ale: mi udało sie bez sciągania wszystkich tych rzecz jak wydech itp oraz bez opuszczania silnika. Trochę z lenistwa zaczałem kombinowac jak wyciągnąć pokrywy zaworowe i przy odrobinie kombinacji-trochę j*b..nia z tym jest udało mi sie. Po pomiarach i wyciągnięciu płytek które były do wymiany założyłem z powrotem pokrywy-mniej czasu mi to zajęło. Po załatwieniu płytek -bo serwis HD nie ma nadwymiarowych do 1250, kupiłem je w serwisie KTM. Włożenie, pomiary i złożenie moto to już mały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...