szczyrk Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Witam.Zaczynam słyszeć zawory w swoim v-rodzie.Ma już przebieg 19 tyś mil.Czy ktoś z was robił robił już w takim modelu regulację? Czy do sprawdzania musze opuścić silnik czy wystarczy tylko pogimnastykowanie przy odkręcaniu dekli? Ogólnie zasady podstawowe mechaniki znam i powinienem sobie poradzić ale konstruktywna pomoc kogoś kto to robił bardzo by mi sie przydała.Jak coś to prosze o numer telefonu na priv to zadzwonię.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczyrk Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 (edytowane) Obiecuję opisać cały manual dotyczący regulacji zaworów wraz z zdjęciami.Robił to ktoś w Polsce? W serwisie hd w łodzi jeszcze nie regulowali.właśnie po to ten dział jest... Edytowane 30 Czerwca 2014 przez szczyrk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SS-MANEK Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 witam jestem tu nowy ale mogę pomóc robiłem zawory u siebie v rod 2002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SS-MANEK Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Numer do mnie 605 632 748 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 No i wyregulowałeś te zawory ? podziel się wrażeniami ;-) Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SS-MANEK Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 a wiec żeby wyregulować zawory trzeba praktycznie rozebrać caly motocykl zostaje tylko przednie zawieszenie z ramą,dlatego trzeba mieć cierpliwość .sama regulacja to nie problem jak ktoś trochę zna się na mechaniceZa płytki w servisie HD krzykneli mi po 20 pln za sztuke ,ja kupilem plytki HOTKAMS made in usa po 8 pln ,plytki pasują od KTM 10 mmJak masz jeszcze jakies pytania to pisz pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Po co do regulacji zaworów kupować płytki ? Po co są te płytki ? Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Po co do regulacji zaworów kupować płytki ? Po co są te płytki ? Oddaj motocykl do serwisu bo nie wyregulujesz sam. Zawory możesz mieć regulowane na śrubki (jak w Uralu) albo na płytki (jak np.: Kawasaki VN 800). Żeby skasować luzy dobiera się odpowiedniej grubości płytkę. To tak w telegraficznym skrócie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Ja pytam tylko z ciekawości - zawsze używałem szczelinomierza - zdziwiło mnie że trzeba mieć jakieś płytki. OK - jak będę miał regulację to pojadę do serwisu do Łodzi. Na razie mam 9000 km ;-) A - zajarzyłem - nie ma regulacji nakrętką tylko poprzez kasowanie luzu płytką. Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SS-MANEK Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Widze że kolega nie ma pojęcia o mechanice wiec lepiej niech jedzie do servisu .poprostu plytkami sie reguluje luz na zaworach w v-rodzie nie ma śrubek jak w ursusie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Nie nie - na pewno się za to nie wezmę. Za dużo grzebania i rozkręcania. jeszcze pogubię śrubki albo mi po złożeniu kupa części zostanie. Nie ma mowy - zapytałem z ciekawości bo w ursusie to wiem ja się reguluje zawory - tu mnie zainteresowały płytki. Ciekawa sprawa. Czyli rozbierasz silnik - mierzysz luzy i zamawiasz płytki - trochę skomplikowane - w ursusie prościej - oszczędność jest na płytkach. Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Nie aż tak bardzo skomplikowane, mierzysz luzy zapisujesz, tam gdzie jest poza normą mierzysz płytki po zdjęciu wałka rozrządu, nieraz bywa, że pozamieniasz miejscami i będziesz potrzebował tylko 2, 3 płytki nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SS-MANEK Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Dokładnie jak kolega napisał ja pozamieniałem i musiałem kupić tylko 5 szt.,najgorsze w tym wszystkim to rozkręcanie tego wszystkiego,wydechy, chłodnice.itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczyrk Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Dawno tu nie zaglądałem ale: mi udało sie bez sciągania wszystkich tych rzecz jak wydech itp oraz bez opuszczania silnika. Trochę z lenistwa zaczałem kombinowac jak wyciągnąć pokrywy zaworowe i przy odrobinie kombinacji-trochę j*b..nia z tym jest udało mi sie. Po pomiarach i wyciągnięciu płytek które były do wymiany założyłem z powrotem pokrywy-mniej czasu mi to zajęło. Po załatwieniu płytek -bo serwis HD nie ma nadwymiarowych do 1250, kupiłem je w serwisie KTM. Włożenie, pomiary i złożenie moto to już mały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.