Przemal XR Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Witam, jak w temacie, iskra zginęła nagle podczas jazdy, usłyszałem tylko delikatny strzał w wydech i moto zgasło, brat musiał mnie holować na linkę, a byliśmy spory kawałek od domu...Dzisiaj tylko sprawdziłem że świeca jest ok, (kolor świecy prawidłowy), na co stawiacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Witam!Może to być cewka lub stator (uzwojenie alternatora) miałem podobny problem ale w klr 600 (ale nie zdążyłem nią nigdzie wyjechać tylko zgasła po zapaleniu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemal XR Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 (edytowane) A moduł zapłonu lub impulsator ? Cewkę akurat mam to jutro ją zamienię i dam znać czy pomogło, sprawdzę też jakie napięcie wychodzi z uzwojenia statora. Edytowane 15 Czerwca 2014 przez Przemal XR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 rozumiem ze swiece podmieniales na 100% sprawna ? , mogla tez pasc cewka WN lub kabel WN - miernika w lape , spisz wartosci z manuala i szukac - jak nie ma iskry to masz 5 elementow odpowiedzialnych za nia . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Może też być walnięty impulsator lub moduł musisz wszystko na spokojnie posprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemal XR Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 (edytowane) Jakie powinno wychodzic napiecie z cewki zasilającej cały układ zapłonowy ? Bo ja mam ok 5v w momęcie kopnięcia :/ Oporność cewki WN prawidłowa, impulsatora również. Albo moduł, albo za niskie napięcie zasilania układu zapłonowego... Edytowane 16 Czerwca 2014 przez Przemal XR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 5v stałego napięcia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemal XR Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Zmiennego, z uzwojenia statora wychodzi napięcie zmienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 To wiem, ale podobny wynik dostaniesz jeśli źle ustawisz multimetr tzn pomylisz ac z dc. Masz uszkodzone uzwojenie, powinno być przynajmniej 60V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemal XR Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Tego się własnie obawiałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Rozbierz to i sprawdź ciągłość przewodów, jeśli masz w mierniku "piszczek" to możesz nim jeśli nie ma, to zakres 200ohm i jedziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.