Skocz do zawartości

Jakie są objawy uszkodzenia czujnika TPS ?


chasseur
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zgniecione stare i zniszczone oringi pod dyszą zawężały prześwit - jak sądzę :)

Ciężko powiedzieć jak stare mogą być, ale napewno zgniecione i bardzo twarde, no i ewidentnie różne średnice wewnętrzne oringów, które blokowały przepływ paliwa. Oringi między rurkami (suportem) a dyszami głównymi. Dlatego wkręcał się jedynie do 6 tyś. Być może jeszcze jakieś drobne zabrudzenia, które nie zostały usunięte przy czyszczeniu gaźników. Ostatecznie po usunięciu oringów i kilku przegazówkach, silnik zaczął wkręcać się na około 11000 obr.

Aby jeździć szybko, nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny jest jeszcze olej w głowie.

Każdy chwali to - czym jeździ jego stary.

Jeździłem już chyba wszystkim, od dziecięcego chodzika po Magnum 520 DXi z naczepą ponadnormatywną, a teraz przyszedł czas na motocykl.

Kierowcą trzeba się urodzić, samo prawo jazdy nie wystarczy ... ale na wszelki wypadek mam wszystkie kategorie :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...