stanio50 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Jakiś czas temu miałem problem z zalewaniem świec, wymieniłem dysze, iglice i wszystko wróciło do normy. Teraz znów zalewa ale tym razem nie idzie przejechać dosłownie 2 kilometrów. Iglica jest opuszczona na sam dół wiec bardziej nie mogę zubożyć mieszanki. Poprzednim razem problem pojawił się gdy temperatura otoczenia była powyżej 23 stopni a zę dzisiaj było grubo powyżej tej skali to znów zaczęło sie dziać. Mam taką teorie tylko nie mam kompletnie pojęcia czy słuszną... możliwe ze moduł lub cewka WN jest w jakiś sposób uszkodzona i na wyższych obrotach nie daje iskry wtedy kiedy powinna np co kilka suw-ów tłoka iskry nie ma a co kilka jest? Sprawdzałem dziś na 10 świecach (nowych i starych) i ta iskra no jest ale taka lelawa jakaś nie do końca mi się podoba, oczywiście po zalaniu świecy, wymieniałem na kolejna, motor odpalał odrazu i mogłem się cieszyć kolejną 5-10 min wycieczką bez odkręcania zanadto manetki bo zaraz znów by ją zalało. Dane:kawasaki kdx 250 1993 rok pomiar kompresji w dniu 08.06- 12BAR Filmik lepiej to zaprezentuje niż ja opisalem. Oczywiscie w momencie kiedy silnik zaczynal przeywac starałem sie jakos manipulowac gazem zeby go moze obudzic, dodawac gazu odejmowac ale konczyło sie jak zawsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Po pracy silnika mogę twierdzić,że masz nieszczelność w skrzyni korbowej Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) czyli uszczelniacz na wale lewa albo prawa strona?uszczelka miedzy karterami? Moze to istotne może i nie... ale. Zawsze jak odpalam moto po tygodniowej przerwie to po odpaleniu wskakuje na mega wysokie obroty które utrzymują się przez około 1 do 1,5 minuty. I zawsze mam cały tył zarzygany olejem/nie spaloną mieszanką to tak bardzo ze z tłumika końcowego kapie na wahacz... Edytowane 9 Czerwca 2014 przez stanio50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Uszczelniacze do wymiany.Proponuję wymienić dwa.Jeśli po tej wymianie dalej będą takie jaja,to niestety czeka Cię rozbiórka silnika Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 a z zapłonem mówisz wszytko ok będzie?a powiedz mi jak rozpoławiam silnik zakładam nowa uszczelkę to mogę później poskładać to na starych łożyskach? czy już wszystko nowe trzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 zapłon niema możliwości się przestawić-to nie cezeta :biggrin:jeśli łożyska nie szumią i nie mają nadmiernych luzów,to możesz je ponownie zamontować. Pamiętaj,że łożyska na wał mają luz C3,który nawet w nowych łożyskach jest dość spory,więc aby ocenić stan łożyska dobrzeby było gdybyś porównał go z nowym łożyskiem Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 No ok. Dzięki wielkie za odpowiedz. Jak by ktoś jeszcze miał jakieś pomysły to piszcie. A jeszcze jedna może istotna a może nie informacja, okienko w którym widać stan oleju w skrzyni prawie zawsze mam takie "białe" jak by zaparowane" olej jak zlewam z silnika to ma taki... szaro czarny kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Uszczelniacze pompy wody możesz mieć na wykończeniu Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 no to poleci chyba wszystko uszczelniacze na wale i na pompie, Ale uszczelniacze na pompie to raczej nie przyczyna zalewanie świecy dobrze myślę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Zgadza się. Na pompie wody powinny być dwa uszczelniacze :wodny i olejowy. Pomiędzy tymi uszczelniaczami powinien być otwór ściekowy,którego drożność jest ważna,gdyż w momencie uszkodzenia któregokolwiek uszczelniacza,płyn lub olej (zależy który jest uszkodzony) nie zmieszają się. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 a co do wymiany uszczelniaczy, wczoraj odkręciłem dekiel od magneta i susza tam panuje jak na pustyni w afryce czyli de fakto uszczelniacz trzyma?, Rozumiem ze trzeba zdemontować magneto startor itd i wygrzebać uszczelniacz jakimś sposobem, a po drugiej stronie? jak by był walnięty uszczelniacz to zasysał by olej ze skrzyni czy wyrzucał paliwo do skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) U Ciebie będzie uszkodzony od strony sprzęgła,skoro zarzygany masz wahacz. Kondycja drugiego (od strony magneta) też pewnie klęczy i lepiej będzie wymienić komplet Od strony sprzęgła będzie zasysał olej ze skrzyni biegów. Edytowane 9 Czerwca 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Co mechanik to teoria..ehhh, zacznę od najtańszych rzeczy, podmienię dzisiaj cewkę i kabel WN na jakiś zamiennik i zobacze co sie bedzie działo jak to nie pomoże to silnik na stół, jak myślicie świeca która była raz zalana, po wypaleniu wyczyszczeniu nadaje sie dalej do jazdy? czy musze kupić nowe... mam kilka sztuk ktore maja przejechane 10 minut. Czym się różnią...? pomijam sprawę finansową http://allegro.pl/uszczelniacze-walu-korbowego-kawasaki-kx-kdx-250-i4292717396.html http://allegro.pl/uszczelniacze-na-wal-kawasaki-kx-kdx-250-i4319435771.html Może wiece jaki ściągacz do magneta idzie w kdx-ach? 250 i jeszcze jedno pytanie jak sie ma taki uklad zaplonowy http://allegro.pl/suzuki-rm250-kawasaki-kx-250-modul-cewka-zaplon-2t-i4290459690.html do oryginału? Czym to sie różni? Edytowane 10 Czerwca 2014 przez stanio50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomciow Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Miałem ten sam problem w swojej YZ 250 - wydech zawalony olejem, dławiła się, nie wkręcała, odpalała tylko na chwilę a jak chciałem ruszyć momentalnie gasła. To właśnie kwestia tych uszczelniaczy na wale - jak pisał zikowski chodzi o ten po stronie sprzęgła. Wymień je, ale nie kupuj sztuk w sklepach rolniczych czy tym podobnych. Poszukaj zestawu na necie albo zamów typowo do Twojego motocykla i typowo na wał. Ja bawiłem się w tanie uszczelniacze i wymieniłem ich już z 3 bo co chwilę padały aż w końcu załozyłem dedykowany zestaw. Druga sprawa to jeśli dalej się tak będzie działo to sprawdź wg serwisówki cewkę WN, jaką powinna mieć rezystancję. U mnie miała za słabe przełożenie i w zimne dni moto chodził jak trzeba, a jak przyszły upały po 30* nie dało się go odpalić i iskra raz była a raz nie. Nie pomogła nawet świeca irydowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Silnik poskładany, nowa pompa wody nowe łożyska silnika nowe uszczelniacze na wale, kartery uszczelnione jednym słowem silnik gitarka... jak było tak jest dalej zalewa świece i dupa... na początku przejechałem może z 500m poznej juz zaczelo zalewać świece po 5 sekundach od odpalenia. Dysze w gaźniku mam 162 glowna i 42 od wolnych. Moze by tak mniejsze wstawić ? Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.