DZIKOWSKI Opublikowano 9 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 Jeśli po zmianie uszczelniaczy nadal tak będzie,to niestety będziesz musiał rozpołowić silnik,aby wymienić uszczelkę między karterami,bo ona też ma na to wpływ Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1989 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2014 mam dzadzieje ze to tylko uszczelniacz na wale i da sie go wymienic bez wiekszych problemów a przy okazji skontrolowac stan sprzegła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1989 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 dzis stało sie cos dziwnego odkrecaja w gazniku od spodu spust bezyny razem z nim wykreciła mi sie dysza główna czy to normalne ?? czy moze to w jakis sposób ogranicza ilos paliwa w dyszy i z tad to zachowanie motocykla a swieca jest moze dlatego czasna bo dostaje olej ze skrzyni ?? czy tak moze byc jesli tak to byscie radzili zrrobic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Kłade się o stówke że niema kompresji a teraz dodatkowo gaźnik jest do rekonstrukcji :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1989 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 no niestety przegrałes kompresia prawe 8,2 kombinujemy dalej zauwazyłem leka poprawe po zmianie dyszy na 400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Nie znam się na tyle żeby się wymądrzać w tej kwestii ale ciekaw jestem czy takie ciśnienie wystarczy do poprawnej pracy tego silnika. ja jakiś czas temu mierzyłem ciśnienie w swojej 20 letniej maździe która napewno ma niższy stopień sprężania i wypluła po 14 bar na każdym garze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 w 21 paku ciężko odczytać/zmierzyc/zweryfikować kompresje im mocniej kopniesz bym wiecej pokaze... swoją drogą. Kompresja poniżej 8 to już remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1989 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 koledzy wielka poprawa przestawiłem zapłon :) i cos trzeba jeszcze pokombinowac z dyszami bo teraz jest 430 a sprubuje na 400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 (edytowane) Remont czy za słabo kopną ? :) A te co masz teraz są nieoryginalne ? Edytowane 19 Czerwca 2014 przez IZO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1989 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 zadenego remontu nie było :)ale jest kolejny problem podczas jazdy motor gasnie zdaze sie zatrzymac lub nawet nie z znów zapala co sie moze dziac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1989 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 wymieniłem swiece i wszystko juz ok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 wymieniłem swiece i wszystko juz ok :) w trzecim poście napisałeś,że już próbowałeś i efektu nie dało :blink: a teraz dało ???Coś jeszcze robiłeś ??? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur1989 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 napisałem wczesniej ze przestawiłem zapłąn i wyrególowałem potem motocykl a zdradzili byscie mi czy 430 dysza nie jest za mała ?? to jest yamaha yz 125 2002r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2014 Zobacz jak Ci świece przypala. Jak za czarna i mokra to za dużo paliwa, jak zbyt jasna to za mało. No i ma nic nie przerywać tylko płynnie ładnie i szybko wchodzić na obroty. Tą świece sprawdź po min. 10 minutach mocniejszej jazdy. Ale jak wiesz, że dostaje już zbyt mało paliwa to lepiej nie dawaj w gaz bo za duża temp. spalania będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 napisałem wczesniej ze przestawiłem zapłąn i wyrególowałem potem motocykl a zdradzili byscie mi czy 430 dysza nie jest za mała ?? to jest yamaha yz 125 2002rwprowadzałeś jakieś modyfikacje że chcesz dysze zmieniać ? wstaw oryginalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.