Motoholik Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Witajcie, Mam problem z moim Katem.Jakiś czas temu wybrałem się na bardzo lekką przejażdżkę. Pyrkałem na naprawdę niskich obrotach i wtedy zauważyłem, że nie chce czasami wskoczyć jedynka. Następnego dnia taka sama sytuacja. Dopiero jak go wkręciłem to dało się wrzucić jedynkę.Następne trasy robiłem już na wyższych obrotach i nie było to wyczuwalne, jednak w tą niedzielę zrobiłem trasę ponad 100km lasami i w drodze powrotnej nie chciała już nawet po dobroci wchodzić dwójka... Jak zrzucałem biegi na w miarę wysokich obrotach i to bez sprzęgła to nie było problemu ale na sprzęgle nie ma opcji, dźwignia ani nie drgnie w dół.Jakieś pomysły?KTM EXC 300 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 olej w skrzyni biegow jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Jak najbardziej. Zmieniony jakieś 4 wyjazdy temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 lepiej rozebrac silnik i sprawdz wybierak z wodzikami , 2T wiec roboty wzglednie malo i koszta jak sam to zrobisz nie duze. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 (edytowane) Właśnie dlatego kupowałem w miarę mocnego 2T ;)Tylko szukam jakiś pomysłów chociaż, żeby nie błądzić na ślepo w gąszczu zębatek... Jakiś czas temu ściągałem całe sprzęgło i przy okazji oglądałem widoczne elementy i nic nie rzuciło mi się w oczy... Ciekawe jest to, że jak jest na wysokich obrotach biegi wskakują bez problemu a jak z nich zejdzie to dźwignia ani drgnie... Mam nadzieję, że to nie będzie nic kosztownego. Edytowane 3 Czerwca 2014 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.