macio129 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Mam pytanko . Mam kx 125 z 98r dysze główna mam 170 . chciałem sie dowiedzieć czy to seryjna czy nie . jaka jest njlepsza . Bardzo duzo pali ok 1 bak na 2 godziny jazdy niecałe czy to normalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 (edytowane) Największa jaką znalazłem to 170,a najmniejsza to 155 http://www.partzilla.com/parts/search/Kawasaki/Motorcycle/1998/KX125-K5+KX125/CARBURETOR/parts.html Co do spalania,to wiedz że 2T dużo palą Edytowane 1 Czerwca 2014 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 no wiem tylko mi chodzi jaka seryjna jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 mam pytanko wczoraj kupiłem kx 125 98. wszystko dokrecałem przez przypadek z tylniego amorka z tej puszeczki z boku wyleciało powietrze czy cos . Amortzator stał sie strasznie dziwny jak sie jedzie po dołkach to tak jak by sie po trampolinie skakało , najmniejszy dołek a ok moze ciagle sie uginac . teraz moje pytanie jak to zrobic zeby było dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 napełnić nowym powietrzem/azotem, nie wiem co tam jest. niech wypowie sie ktos kto wymienial . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 a to zwykłe powietrze z kompresora moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Wydaje mi się że 160. Pod każdym innym rozmiarem napisane jest "opcja" Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 tak, zwykle powietrze z kompresora, u mnie w kdx250 ma byc tam 14 bar(z tego co pamiętam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 a bak ile ma litrów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 tak, zwykle powietrze z kompresora, u mnie w kdx250 ma byc tam 14 bar(z tego co pamiętam). Kompresorem będzie ciężko nabić 14 bar Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 własnie sprawdziłem ma być dokładnie 142PSI czyli 9.790538BAR w Kawasaki KDX 250, w KX 125/250 tak samo, więc zwykły kompresor dał by rade. Dobrze by było napełnić to azotem.Na wulkanizacjach szukaj azotu. BTW. 14BAR to mialem w rowerze w amorku ;D sorki za pomyłkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 własnie sprawdziłem ma być dokładnie 142PSI czyli 9.790538BAR w Kawasaki KDX 250, w KX 125/250 tak samo, więc zwykły kompresor dał by rade. Dobrze by było napełnić to azotem.Na wulkanizacjach szukaj azotu. BTW. 14BAR to mialem w rowerze w amorku ;D sorki za pomyłkę. Dlaczego ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Poczytaj sobie o właściwościach azotu... Po pierwsze utrzymuje stale ciśnienie niezależnie od temperatury otoczenia. Po drugie cząsteczki azotu są większe i nie będzie on tak uciekał z biegiem czasu. Po trzecie nie ma w nim wilgoci czyli aluminium się nie utlenia, stal nie rdzewieje, uszczelki nie parcieją itp. Ja z samochodzie jeżdżę już na azocie dobrych kilkadziesiąt lat i jestem bardzo zadowolony. W sieci znajdziesz wiecej informacji na temat azotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 baj ma o 8 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Hah tylko że zwykle powietrze składa się w większości z azotu,prawie 80%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.