zxr89 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Temperatura po jakiej powinien sie wlaczyc wentylator to ponad 80stopni. Co dalej, po zewrzeniu z masa powinien sie zalaczyc na przekreconej stacyjce a tak sie nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 W zamkniętych układach dochodzi do 110 'C . Widocznie "+" nie dociera do kostki wentylatora. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 W zamkniętych układach dochodzi do 110 'C . Widocznie "+" nie dociera do kostki wentylatora. Ale on go nawet nie rozgrzał do tej temperatury więc skąd pewność że cokolwiek jest zepsute. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 No jeśli zwarł kabel z czujnika do masy i nic tzn. drugi biegun nie dociera do wentylatora.Narazie napisał że sam wiatrak podłączył na krótko i działa .zxr - spróbuj na krótko podpiąć się bezpośrednio do masy a drugim przewodem do kabla w kostce który idzie z czujnika . Zwary nie zrób . Najwygodniej rozebrać do tego kostki . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Tylko nie wiemy czy zwarł w dobrym miejscu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 A bezpieczniki sprawdzone ?Co to jest : "Twój post jest zbyt krótki " :laugh:Zxr89. Żeby wiatrak chodził musi "dopływac" do niego plus i minus . Minus dostarczany jest od masy , potem przez załączony czujnik temperatury , kabel , złączkę w kostce i znowu kabel do silnika wentylatora .Plus nie wiem skąd dochodzi ale można sprawdić czy po prostu jest poprzez pozostawienie plusowego przewodu w kostce wentylatora spiętego a masę dostarczyć na skróty . Tak samo z masą w kostce wentylatora - masę dochodzącą z załączonego (lub zwartego ) czujnika zostawiasz a plus załatwiasz prosto z akumulatora . Teraz pytanie - czego nie ma w kostce wentylatora ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxr89 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Spialem te dwa kable z czujnika razem z soba i potem jednym dotknelem chlodnicy,tutaj na stronie 29http://www.zxrworld.co.uk/Manuals/L%20Model/ZXR400%20L%20Chapter%2015.pdf jest schemat eletryczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 chwila , musze to rozkminić.Na tym schemacie wentylator ma NA STAŁE podłączoną masę (przewód BK/Y - domyślam sie że czarny z żółtym paskiem ) a sterowanie plusem. Kable dochodzące do czujnika na tym schemacie możesz tylko zewrzeć ze sobą , nie zwieraj do masy bo na nich jest plus .Sprawdź "Fan Fuse " i inne bezpieczniki w skrzynce .Wg. schematu wiatrak powinien działac ze stacyjką na off. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxr89 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Sprawdzalem bezpiecznik , odpowiedzialny za wiatrak i jest caly . Glowny 30 A takze jest caly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 No to po kolei :Weź żarówke 12V z kablami , może być np kierunkowskaz . Jeden przewód żarówki do plusa (może być bezpośrednio aku ), drugi do BK/Y w kostce wentylatora(tej połówce od strony instalacji , nie wentylatora ) . Jeśli żarówka zaświeci to znaczy że masa dochodzi do kostki Zepij ze sobą przewody dochodzące do czujnika temperatury (nie zwieraj z niczym ) . Jeden kabel żarówki do masy a drugi do BL/W (?) w kostce wentylatora . Jesli żarówka zaświeci to jest w kostce plus czyli linia od czujnika do wentylatora jest sprawna. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zxr89 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Sprawa wyglada tak, kabel dajacy napiecie + nie dociera do skrzynki z bezpiecznikami. bezposrednio podpielem plusa do skrzynki z bezpiecznikami. Po zwarciu kabli przy czujniku wentylator dziala. Pytanie jest takie czy oplaca sie rozkopywac kable by dojsc do przerwy czy poprostu zrobic to tak jak napisalem,podpiac bez posrednio do wyjscia w skrzynce ktorym ma przychodzic napiecie. Btw jeszcze bede sprawdzac na odpalonym motocyklu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 (edytowane) + z aku do skrzynki dostarcza przewód W (biały..) . Myślę że jeśli znajdziesz + w skrzynce , nawet załączany stacyjką to wielkiego problemu nie będzie żeby sobie z niego szarpnąć zasilanie .. Edytowane 20 Czerwca 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.