Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2002 co sadzice o tym wyborze:?:czekam na odpowiedzi.pozdrawiam wszystkich uzytkownikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2002 Zależy czego szukasz i jakie masz doświadczenie. Niezły sprzęt, zrywny, trochę ciężki, więc potrzeba troche praktyki. Kumpel ma GSX 600f, to prawie to samo, tylko bez plastiku i chwali bardzo. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 29 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2002 Znajomy zaczął od takiego (tylko, że wersja goła, ale ... z szybą) i twierdził, że do nauki jest super, a poza tym nie nudzi się szybko, bo np. można polecieć dwie paki. Sprzęt daje dużo frajdy, jest dynamiczny, ładny (wg.gustu), szybki, zwrotny, ma niezłe podwozie, ... dobry wybór.Bandit przez kilka lat był bestsellerem w Niemczech. To już świadczy o jego klasie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 29 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2002 Cze Bandit jest ok jako pierwsze moto, kumpel uczyl sia na MZ 250 mial kilka lat przerwy kupil sobie bandita i pierdwszego dnia glebe zaliczyl!!! Niepisze to po tezby pokazac ze bandit jest zly jako pierwsze moto wrecz przeciwnie jest extra tylko musisz miec troszke oleju w glowie.To juz niejest motorower ma 600 pojemnoasci i jak Vx napisal polecisz 2 paki , wiec jak nigdy niejezdziles na motorku to musisz powziasc troszke wodze fantazji i zachowywac sie jak zdrowo myslacy czlowiek.Pamietaj jak sie niezabijesz to nieraz pojedziesz 200km/h :D Podsumowujac :Bandit bardzo dobrt moto dla poczatkujacegodobre przednie hamulce, fajne zawieszenie:)- duzo pali :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 29 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2002 Na każdym moto na początku łatwo zaliczyć glebę. Jak zaczynałem na motorynce, to leżałem nie raz, nie dwa. Po przesiadce na MZTS150 też miałem gleby, ... a przecież zacząłem baaardzo stopniowo. Trzeba tylko pamiętać, że im silniejszy, szybszy i droższy sprzęt, tym drożej będzie kosztował każdy błąd. Początkującym błędy zdarzają się częściej. No, ale ładnie to ująłem, nie? :lol: 8) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 30 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2002 Na każdym moto na początku łatwo zaliczyć glebę. Jak zaczynałem na motorynce' date=' to leżałem nie raz, nie dwa. Po przesiadce na MZTS150 też miałem gleby, ... a przecież zacząłem baaardzo stopniowo. Hmm , ja zaczynalem od ogarka i glebe mialem jak zaczolem jezdzic na nim w terenie :D, na Mz tez niemialem zadnej gleby poza jazda w terenia.Ale to byl moj wybor, wtedy jeszcze nieiwedzialem czy chce enduro czy turystyka.Wiec wydaje mi sie czy zaliczysz glebe czy nie totylko zalezy od ciebie, ani razu nieszlifowalem po ulicy podczas normalnej (takiej do ktorej moto zostal skonstruowany) jazdy. Wiec to czy sie wywalisz czy nie to tylko zalezy od twoich umiejetnosci i trzezwego myslenia!!! 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 31 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2002 Ja na ulicy szlifowałem asfalt tylko jako pasażer, a tamte gleby miałem przy nauce jazdy, panowania nad moto i w czasie eksperymentów typu: "a ciekawe co będzie, jak ..." Wszystkie gleby odbyły się w lesie, na łące, jednym słowem w terenie i każda mnie wiele nauczyła. A jak ktoś się nauczył jeździć dobrze na dwóch kołach nie mając nigdy gleby, to albo ściemnia, albo boi się przechylić na winklu i każdy zakręt bierze w tempie pieszego, albo miał zajebiście dużo fuksa, albo jest genialny ... czyli przypadki skrajne. Gleba początkującego bynajmniej nie świadczy o tym, że jest cieniasem, albo tępakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 Dzieki za wszystkie rady i porady!!!Pozdrawiam wszystkich - aby do wiosny! :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 1 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2003 I dokladnie o to mi Vx chodzilo,gleby typu co bedzie jak bedzie duzo ucza, tak jak jazda w terenie (łaki, lasy itp) Tylko ze jesli mialbym kupic moto to niekupilbym bandita po to zeby go swiadomie wywala!!!Wydaje mi sie ze lepiej kupic rocznik mlodszy a za tamta kase kupic jakas MZ na ktorej mozna brykac jak na koziolku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naro Opublikowano 20 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2003 NAPRAWDĘ SUPER MOTOREK.JA SAM BIORĘ GO POD UWAGĘ JAK BĘDĘ ZMIENIAĆ MOTO CHOĆ PRZYDAŁBY SIĘ WIĘKSZY BRAT 1200 :lol: :lol: :lol: :lol: I TAK JAK CHŁOPAKI PISZĄ WYŻEJ ŻE ZWROTNY,DYNAMICZNY,TROCHĘ CIĘŻKI I TEN WYPASIONY BANDYCKI WYGLĄD :evil: :) :evil: SILNIK JEST TRWAŁY I MOŻE DUŻO ZNIEŚĆ.KUMPEL MIAŁ 600 TYLKO BEŻ OWIEWKI I BYŁ BARDZO ZADOWOLONY ROBIŁ PO CO NAJMNIEJ 20TYSIĘCY W SEZONIE I WSZYSTKO za*eb...E CHODZIŁO.NO I JEST DUŻY WYBÓR NA RYNKU WTÓRNYM BANDYTÓW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.