stanio50 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam, wczoraj z kolegą za dobre pieniążki udało nam się kupić dt 125. W moto jest wypruta cała elektryka i wstawiony cały zapłon (magneto, uzwojenie, cdi takie o: selettra p3356e red) Moto początkowo nie miało iskry i było kupione jako uszkodzone, ale skąd iskra jak od uzwojenia złamany był kabel. Teraz już wszystko działa i pytanie do was: -Cóż to w ogolę jest za zapłon?-Jak go ustawić? Nie mam kompletnie pomysłu jak to ugryźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 tylko ustawiasz kąt wyprzedzeniaa jaki to już musisz sam ustalić skoro jest to część nie seryjna , moto powinno odpalić bez problemu na dowolnym położeniupodeprzyj się danymi z serwisówki transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 moto odpala bezproblemowo tylko przebiera w rożnym zakresie obrotów, zalewa świecę. Ewidentnie zaplon ;/ . Na lampie strobo uda sie cos ustawić? Jak myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 (edytowane) moto odpala bezproblemowo tylko przebiera w rożnym zakresie obrotów, zalewa świecę. Ewidentnie zaplon ;/ . Na lampie strobo uda sie cos ustawić? Jak myślicie? uda sie na bank, kolega do kawy 1995 r kdx 200 , wsadził zapłon od piły, wszystko sam ustawiał lampą stroboskopową, kawa śmiga jak szalona, jeden mankament do brak osłonki lewego dekla, bo przecież od piły wieksze jest całe magneto, i nie da rady osłonić tego orginalnym deklem Edytowane 15 Maja 2014 przez hondacr1252001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 lampa + kątomierz + dane o wyprzedzeniu kata zapłonu. Pożądany byłby elektroniczny obrotomierz. napisz jak sobie poradziłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Narazie czekam na gadżety potrzebne do ustawienia ustrojstwa, znalazłem na stronach UK instrukcje jak ustawić zapłon trochę wzorów matematycznych, jak uda mi się rozwiązać to dam znać. Napiszę co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Wiec tak, dostałem gadżety lampę strobo, kątomierz itp śmieci do ustawienia zapłonu, w motorze do wymiany były jeszcze uszczelki na silniku (cały top end), przy okazji mozna bylo rzucic okiem na tłok cylek i korbę, po ustawieniu zapłonu motor odpala kreci się jak gumówka i jak na 125 z ubiegłego wieku to całkiem przyzwoicie daje sobie rade. Cała naprawa z przyrządami do zapłonu uszczelkami płynem itp. wyniosła mnie 140zł, tak czy siak opłacało się. Pozdroo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi