Skocz do zawartości

Ustawienie zapłonu dt 125 selettra p3356e.


stanio50
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wczoraj z kolegą za dobre pieniążki udało nam się kupić dt 125. W moto jest wypruta cała elektryka i wstawiony cały zapłon (magneto, uzwojenie, cdi takie o: selettra p3356e red)

​Moto początkowo nie miało iskry i było kupione jako uszkodzone, ale skąd iskra jak od uzwojenia złamany był kabel.

Teraz już wszystko działa i pytanie do was:

 

-Cóż to w ogolę jest za zapłon?

-Jak go ustawić?

 

Nie mam kompletnie pomysłu jak to ugryźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ustawiasz kąt wyprzedzenia

a jaki to już musisz sam ustalić skoro jest to część nie seryjna , moto powinno odpalić bez problemu na dowolnym położeniu

podeprzyj się danymi z serwisówki

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto odpala bezproblemowo tylko przebiera w rożnym zakresie obrotów, zalewa świecę. Ewidentnie zaplon ;/

. Na lampie strobo uda sie cos ustawić? Jak myślicie?

uda sie na bank, kolega do kawy 1995 r kdx 200 , wsadził zapłon od piły, wszystko sam ustawiał lampą stroboskopową, kawa śmiga jak szalona, jeden mankament do brak osłonki lewego dekla, bo przecież od piły wieksze jest całe magneto, i nie da rady osłonić tego orginalnym deklem

Edytowane przez hondacr1252001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie czekam na gadżety potrzebne do ustawienia ustrojstwa, znalazłem na stronach UK instrukcje jak ustawić zapłon trochę wzorów matematycznych, jak uda mi się rozwiązać to dam znać. Napiszę co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak, dostałem gadżety lampę strobo, kątomierz itp śmieci do ustawienia zapłonu, w motorze do wymiany były jeszcze uszczelki na silniku (cały top end), przy okazji mozna bylo rzucic okiem na tłok cylek i korbę, po ustawieniu zapłonu motor odpala kreci się jak gumówka i jak na 125 z ubiegłego wieku to całkiem przyzwoicie daje sobie rade. Cała naprawa z przyrządami do zapłonu uszczelkami płynem itp. wyniosła mnie 140zł, tak czy siak opłacało się.

 

Pozdroo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...