Nagaroth Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) Jak długo czekałeś na paczke i ile kosztowała naprawa tego statoru w tym http://cyklo-motorelektryk.pl/ ? A tu masz książke serwisową do mojej, ale to jest 00-03 http://www.sendspace.pl/file/e32e0b5db2d127808bc9c7a Edytowane 5 Czerwca 2014 przez Nagaroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 (edytowane) wyslalem powiedzwmy w poniedzialek, w czwartek nastepnego tygodnia mieli mi odeslac , lecz wyslali w piatek, i w poniedzialek mialem paczke, polecam zakład, robi kawał dobrej roboty, i chcce pomagać ludziom swoim zawodem. dzisiaj znowu im wyslalem paczke, tym razem cała elektryke z mojej hondzi + magneto. powiedzieli ze zrobią mi tą elektryke, postarają się. najlepiej jesli chcesz przewinąc stator, to zebyś im powiedział - zakres od 9-25 , ja nie powiedziałem, i przewineli na 29,5 ohm. i byc moze to bylo problemem, bo też rocznik pomylilem, 2001 powiedzialem- a na ramie 2000, wina sprzedajacego dla mnie motor, ale to nic. licze na nich, i jestem dobrej mysli i jestem też pewny ze mi to zrobią . koszty- KOSZT PIERWSZEJ NAPRAWY-270 ZŁ (250+ 20ZL PRZESYŁKA) DRUGIEJ- NIE SĄ MI W STANIE POWIEDZIEĆ , BO NIE WIEDZĄ NA ODLEGŁOŚĆ CO JEST NIE TAK Edytowane 5 Czerwca 2014 przez hondacr1252001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 wyslalem powiedzwmy w poniedzialek, w czwartek nastepnego tygodnia mieli mi odeslac , lecz wyslali w piatek, i w poniedzialek mialem paczke, polecam zakład, robi kawał dobrej roboty, i chcce pomagać ludziom swoim zawodem. dzisiaj znowu im wyslalem paczke, tym razem cała elektryke z mojej hondzi + magneto. powiedzieli ze zrobią mi tą elektryke, postarają się. najlepiej jesli chcesz przewinąc stator, to zebyś im powiedział - zakres od 9-25 , ja nie powiedziałem, i przewineli na 29,5 ohm. i byc moze to bylo problemem, bo też rocznik pomylilem, 2001 powiedzialem- a na ramie 2000, wina sprzedajacego dla mnie motor, ale to nic. licze na nich, i jestem dobrej mysli i jestem też pewny ze mi to zrobią . koszty- KOSZT PIERWSZEJ NAPRAWY-270 ZŁ (250+ 20ZL PRZESYŁKA) DRUGIEJ- NIE SĄ MI W STANIE POWIEDZIEĆ , BO NIE WIEDZĄ NA ODLEGŁOŚĆ CO JEST NIE TAK Ooo to mamy identyczne crki i identyczny problem xd No nic, chyba jutro do nich zadzwonie i wyśle im stator z modułem i cewką, to mi powiedzą co i jak, bo nie jestem pewny czy wszystko jest sprawne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 najlepiej prześledz temat, zikowski, wueska, pisali co trzeba zmierzyć. co gdzie jaka oporowość, a na statorze ogólnie masz opór ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Taa, ale mam opór taki, że dopiero jak ustawie miernik na 200k albo 2000k to mi pokazuje... więc chyba na pewno jest walnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Taa, ale mam opór taki, że dopiero jak ustawie miernik na 200k albo 2000k to mi pokazuje... więc chyba na pewno jest walnięty. A ile dokładnie Ci pokazuje ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 na 2000k ciągle mi skacze, raz pokazuje 1500 raz 1300 raz 800.. takze nie idzie odczytac jednego wyniku. A ile dokładnie Ci pokazuje ?na 2000k ciągle mi skacze, raz pokazuje 1500 raz 1300 raz 800.. takze nie idzie odczytac jednego wyniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 na 2000k ciągle mi skacze, raz pokazuje 1500 raz 1300 raz 800.. takze nie idzie odczytac jednego wyniku. na 2000k ciągle mi skacze, raz pokazuje 1500 raz 1300 raz 800.. takze nie idzie odczytac jednego wyniku.W poście #10 napisałem wartości jakie są we wszystkich cr125 od 1998 roku do zakończenia produkcji tj 2007 r Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) W poście #10 napisałem wartości jakie są we wszystkich cr125 od 1998 roku do zakończenia produkcji tj 2007 rJa mam książke serwisową z neta do niej. Ciężko jest do naszych roczników dostać stator. Od tego kolesia co kupiłem ten z 4 cewkami, to niby działa ale jeszcze sprawdze moduł i cewke czy mam sprawną, bo cewka mi też coś nie pasuje... Edytowane 6 Czerwca 2014 przez Nagaroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 W poście #10 napisałem wartości jakie są we wszystkich cr125 od 1998 roku do zakończenia produkcji tj 2007 rw serwisówce 2000-2003 , 2000r mial opornosc tak jak mowiles, 9-25, ale juz za to 2001 24-44 . wiec nie wiem czy to jest prawda, czytam to z serwisówki, której wczesniej nie posiadalem Ciężko jest do naszych roczników dostać stator. Od tego kolesia co kupiłem ten z 4 cewkami, to niby działa ale jeszcze sprawdze moduł i cewke czy mam sprawną, bo cewka mi też coś nie pasuje...wyslij zdjecie statoru, modułu, i cewki wysokiego napiecia, zobacze czy są takie same. ciekawi mnie to ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) w serwisówce 2000-2003 , 2000r mial opornosc tak jak mowiles, 9-25, ale juz za to 2001 24-44 . wiec nie wiem czy to jest prawda, czytam to z serwisówki, której wczesniej nie posiadalem wyslij zdjecie statoru, modułu, i cewki wysokiego napiecia, zobacze czy są takie same. ciekawi mnie to ;p To zdjęcie statora: http://zapodaj.net/cada62139f01a.jpg.html To zdjęcia modułu i cewki http://naforum.zapodaj.net/27ce23a29a1e.jpg.html http://naforum.zapodaj.net/4454da745893.jpg.html A to nowego (Używanego) statora który kupiłem http://naforum.zapodaj.net/1f4e4a7c7e2c.jpg.html A tak z ciekawości spytam, dobrze jeździła ta Twoja crk'a? miała kopa? xd na jaki kolor przypalała świeca, nie wiesz? Edytowane 6 Czerwca 2014 przez Nagaroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 przepraszam, ale nie jestem w stanie Ci powiedziec, bo tylko 2,5 h nią pojezdzilem po kupnie, i zatarłem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) przepraszam, ale nie jestem w stanie Ci powiedziec, bo tylko 2,5 h nią pojezdzilem po kupnie, i zatarłem.. Czemu zatarłeś, miałeś nicasil/tuleje? jaką mieszanke lałeś? Dobra już wiem... W 2t nie hamuje się silnikiem, jechales dużą prędkością i puściłeś gaz, wtedy miał wysokie obroty i jechałeś na biegu bez wcisnietego sprzegla, silnik nie miał smarowania (bo ma smarowanie paliwem a wtedy nie dostawał go zbyt dużo) i tłok się zatarł... 2.5h po kupnie to chyba musiałeś nie raz dać gazu, to ma na 3-4 biegu na koło podrywać jak jest w pełni sprawny. A co za mechanik ci to robił jakiś dobry, znasz go albo cos? Bo żeby nie powtórzyło się zatarcie z innego powodu, bo tak też może być. Edytowane 6 Czerwca 2014 przez Nagaroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 robił mi to człowiek, od którego kupiłem motor. bardzo miły facet. caly czas mi pomaga, do tej pory. kilkanascie razy sam dzwonił, i pytał sie co tam jak tam , ta honda była jego motorem zastepczym. nie byla zabardzo moim zdaniem dopieszczona. ale i tak nie żaluje kupna ze wzgledu ceny, i stanu, i charakteru sprzedajacego. tak, tak jak napisales, tak i bylo. na 3 biegu gdy pojechalem u niego w las, mało co drzewa nie zaliczylem, jak na 3 biegu wyrwalo mi ją do góry. jedynie hamulec uratował mnie , po czym zgasła ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 A można spytać jak długo tym silnikiem hamowałeś że aż motor się zatarł ? podejżana ta diagnoza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.