Nagaroth Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Czyli źle wyregulowany gaźnik... No szlif tłok i uszczelki to ok. 500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 licz to co na bank, a jezeli korbe zatarło? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Bez ściągnięcia cylindra dużo się nie dowiesz. Jak ruszasz kopką to pewnie lekko chodzi, czyli tłok nowy i cylek do szliwu. Korba się tak szybko nie zaciera chyba, że ciasno spasowana po wymianie, ale to raczej na wysokich obrotach od przegrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 kopka w ogóle nie chodzi ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 No to ostro się zatarł. Cylinder zdjąć i będziesz wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Czyli źle wyregulowany gaźnik... No szlif tłok i uszczelki to ok. 500zł. Że co ??? Do autora : co ten gościu robił Ci z silnikiem po ostatnim zatarciu ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 wymienił tłok na firmy wosner, szlif tuleji( nie wiem gdzie ) 40 zł zapłacił , korba proxa , no i uszczelki itp itd .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 ewidentnie ktoś spartaczył robotę... a jak kopka sie nie rusza to może łożyska na wale stoją... tak to można gdybać... jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 nie wiem czy sie nie rusza tak naprawde nie sprawdzałem, tylko jak staneło koło, to spróbowałem kopnąc, i był opór znowu, czyli tak jak wczesniej, wiec nie chce pogorszyć sprawy sprawdzając czy chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 obstawiam zblokowany tłok,ale nie zatarty Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 nie wiem, juz nie mam sił na niego, na nikogo, najlepiej to jest robic samemu -.- nawet jak sie jest kompletnie zielonym, troche forum i samemu taki remoncik się zrobi.. ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 najlepiej,to będzie jak dasz to komuś kumatemu do zrobienia,który da Ci gwarancję na robotę Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanio50 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Dokładnie ktoś kumaty i musi działać. Kup tłok ew. zobacz jak ten wygląda może uda się go uratować, pomierzyć dokładnie tłok zrobić szlif czy honowanie spasować tłok na 0,05mm i docierać. I nie ma czegoś takiego ze zrobisz remont odpalasz motor i czekasz 15, 20, 30 minut a on sobie pierdzi na wolnych... tez tak robiłem to wszyscy mnie j*b*li za to, dostawałem milion hoojów na plecy... a logiczne wytłumaczenie... moto jak stoi i chodzi ma dużo słabsze chłodzenie bo przecież nie ma pędu powietrza wpadającego w chłodnice... tym bardziej jak motor się dociera... jest w cylindrze podwyższone tarcie i temperatura idzie w górę... tuleja puchnie, tłok puchnie i blokuje silnik... odpalasz wsiadasz i jedziesz... nie palujesz od razu tylko powoli zagrzewasz silnik... Jak odbierzesz cylinder ze szlifu... w rękę weź drobny pilniczek i spiłuj ostre krawędzie wewnątrz cylindra te które są w kanałach wydechowych... itd. cylek po szlifie zawsze ma ostre krawędzie, ja w poprzednim moto tego nie zrobiłem i tez złapało mi tłok (nie wiem jakim cudem ale zdarza się). Jak robiłem w kawie remont to spiłowałem ładnie (będzie czuć pod palcem ze krawędź nie jest ostra) i teraz po 28mth rozbierałem silnik i na tłoczku nie widać śladów zużycia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr1252001 Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 na podlasiu nie mam kogos takiego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nagaroth Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Ty Stanio50 to gdzie ty oddawałeś tuleje do szlifu jak Ci jakieś krawędzie wystawały? Ja jak miałem tuleje to za szlif płaciłem 80zł i nie było mowy o jakichś krawędziach. Wszystko na gotowo. Nawet do motor-techu można wysłać na szlif, oni się tym porządnie zajmą bo znają się na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.