adamvariant Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 nie zrozumielismy sie teraz mam 5 kabli, czyli 3 fazowe i czerwony plus do wtyczki regulatora i czarny przykrecony do obudowy regulatora. a nowszy z R6 ma 5 stykow z czego jeden to masa, drugi to plus i 3 fazowe. i tu wlasnie pytanie czy pod ten styk minusowy mam podpiac ten kabel ktory byl przykrecony do obudowy starego reglera? czy ciagnac nowy od aku z minusa, a ten z obudowy nadal ma byc przykrecony pod obudowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Minus= masa więc tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Jeśli nie ma żadnych innych dodatków w regulatorze i regler jest pod wejście 3 fazowe to powinno działać , plus do plusa , minus do minusa i wyjście wyprostowanego z alternatora FZR do wszystkich 3 pinów wejścia na zwykły altek 3 fazowy w nowym reglu R6 .Czarny do 5 .on nie wychodzi ani wyprostowany ani zgięty jest przemienny jak w każdym altku... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Jeśli alternator jest 3-fazowy a do regla docierają funkcyjnie tylko 3 przewody (+ , - , wejscie) to gdzies poza regulatorem musi być prostownik .Reki nie dam uciac ale gdzies widywałem takie rozwiązania . Teraz podejrzałem ten przypadek i tutaj jest normalne wejście na 3 fazy z tym że masa wylata obudową . W takim wypadku oryginał musi byc bardzo dobrze zamocowany na paście (nalezy zwrócic uwagę czy blacha stelaza nie jest wygieta - ma dobrze dolegać ) bo to co jest wytarczające do rozproszenia mocy w reglu np. z XJ600 tutaj jest 3 razy mniejsze a sposób regulacji a zatem moc wydzielana raczej podobna . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Witam jak w temacie panowie mam taki problem, po zimie naładowałem aku, odpaliłem motor i po chwili słysze jak by się akumulator zagotował :(, miernikiem zmierzyłem i ładowanie na wolnych obrotach około 800-1000 obr/min wynosi 15,5-16 V a po dodaniu gazu na około 4000-5000 obr/min wskażnik pokazuje juz ponad 18V, to chyba stanowczo za duzo co? :) odpiąłem kable od regulatora 3 białe i czerwony, masowy czarny zostawiłem przykrecony do obudowy ( nie wiem czy dobrze zrobiłem) jednym stykiem miernika do jednego bialego kabla ( miernik na piszczek ustawiony) i cisza po dotknięciu do masy regulatora, drugi cisza trzeci bialy cisza, więc odpaliłem motonga i zmierzyłem parami te białe kable 1-2, 2-3, 3-1 i wyniki prawie identyczne o wartosci okolo 55-56 V miernik ustawiony na 200V~, i teraz moje pytanie, PADŁ regulator? albo jeszcze cos sprawdzic zmierzyć itp? jakie powinny byc jeszcze objawy przy uszkodzonym regulatorze? p.s. kolejne pytanko jak wiadomo w tym modelu FZR 600 3he ( w moim przypadku to 3 HH bo wersja US) regulatory do trwałych nie należa ( nie posiadaja radiatora) i czesto sie przepalają. może ktoś by doradził czy można wlozyć inny z innego modelu , trwalszy itp, jesli tak to jaki i jak go podlaczyc? pozdrawiam i dziekkuje za wszelkie rady i sugestie. Jeśli alternator jest 3-fazowy a do regla docierają funkcyjnie tylko 3 przewody (+ , - , wejscie) to gdzies poza regulatorem musi być prostownik .Reki nie dam uciac ale gdzies widywałem takie rozwiązania . Teraz podejrzałem ten przypadek i tutaj jest normalne wejście na 3 fazy z tym że masa wylata obudową . W takim wypadku oryginał musi byc bardzo dobrze zamocowany na paście (nalezy zwrócic uwagę czy blacha stelaza nie jest wygieta - ma dobrze dolegać ) bo to co jest wytarczające do rozproszenia mocy w reglu np. z XJ600 tutaj jest 3 razy mniejsze a sposób regulacji a zatem moc wydzielana raczej podobna . przecież ma 5 nie 3 czyli standard z tym że masa na obudowie.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamvariant Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 oki panowie, mam regler z fz6, podlacze go tak: plus z mojego do styku plusa czyli 1 po lewej u góry, minus który był do obudowy w starym, przykrece na oczku do obudowy nowego i drugim kabelkiem od oczka do styku po prawe na górze ( to minus) i 3 fazy ( biale kable) ze starego na 3 dolne styki w nowym regulatorze, BĘDZIE DZIAŁAĆ?:):) pytanko odnosnie tych faz, czy ma znaczenie gdzie który kabel z fazy podepne?? bo wszystkie sa biale, czy nie ma to znaczenia? ( wazne zeby nie pod mase ani pod POWER:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Nie ma znaczenia jak fazy podłączysz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.