HARAS Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Witam mam takie małe pytanko, jaki gwint jest na nakretce puley,a przy skrzyni biegów, prawy czy lewy ? motocykl to dyna 2006 rok skrzynia 6-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Lewy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Dziekować za podpowiedz jutro ponowie próbe odkrecania. Ps: pytałem bo ktos zakrecił ja na czerwonym kleju i ani w jedna nie poszlo ani w drugą i zaczołem sie zastanawiac czy jest prawy czy lewy dzieki jeszcze raz . Lewy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Podgrzej i puści. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Podgrzej i puści.Boje sie grzać bo tam jest symering na wałek sprzeglowy nie wiem jak ci to wytłumaczyć ale na pewno wiesz o który mi chodzi, zapobiega on dostawaniu sie oleju z skrzyni do sprzegla tak ze jak bym go przytopił nie chcacy to troche lipa wtedy roboty w ciul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Nie ma wielkiego problemu z wymianą tego uszczelniacza,zdejmujesz tuleję i masz do niego dostęp.Nawet polecałbym wymianę wszystkich w tej okolicy jeśli masz tyle rozebrane. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 (edytowane) Nie ma wielkiego problemu z wymianą tego uszczelniacza,zdejmujesz tuleję i masz do niego dostęp.Nawet polecałbym wymianę wszystkich w tej okolicy jeśli masz tyle rozebrane.No niby masz racje ale tam jest ta wlasnie tuleja co jest bieżnią pod łożysko kapy wewnętrznej i zarazem prowadzeniem dla uszczelniacza tej ze kapy a szczerze to nie wiem jak ja z ciagnąć trzeba by bylo ją pewnie dobrze rozgrzać i potem ja ustawić w to samo miejsce, a co do uszczelniaczy i uszczelek to juz zakupiłem wszystkie nowe. :) Edytowane 2 Maja 2014 przez HARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Nie trzeba jej grzać ,potrzebny tylko odpowiedni ściągacz. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Odpowiedni ściągacz jest odpowiedni, jeżeli owa tuleja jest na własćiwym miejscu. W trzech motocyklach miałem nieco przsuniętą do wewnątrz - wtedy sciągacz jest bezużyteczny. Zostaje tylko cięcie tulei albo spawanie do niej pierścienia i próba ściągania za ten pierścień.Jeżeli jednak chcesz tylko odkręcić nakrętkę pulley'a - polecam klucz udarowy. Ja używam elektrycznego z trzpieniem 3/4", od mechanika "tirowego". Zawsze daje radę :) Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 (edytowane) Odpowiedni ściągacz jest odpowiedni, jeżeli owa tuleja jest na własćiwym miejscu. W trzech motocyklach miałem nieco przsuniętą do wewnątrz - wtedy sciągacz jest bezużyteczny. Zostaje tylko cięcie tulei albo spawanie do niej pierścienia i próba ściągania za ten pierścień.Jeżeli jednak chcesz tylko odkręcić nakrętkę pulley'a - polecam klucz udarowy. Ja używam elektrycznego z trzpieniem 3/4", od mechanika "tirowego". Zawsze daje radę :)Ja nawet przez mysl nie przepuszczam takiego rozwiazania ze ta tulejkę bede musiał ruszać to juz musiała by być ostateczność, co do odkrecenia nakretki to juz mi pomysłów brakło, próbowałem kluczy pneumatycznych nawet taki do odkrecania kół w ciężarówkach i franca ani drgnie, ten loctait czerwony w nadmiernej ilości to jest zakała nie odpowiednio użyty i dokrecony przez jakiegoś fizola :banghead: pozostaje jeszcze nawiercić nakrętkę w dwóch miejscach i palnąć przecinakiem. Edytowane 7 Maja 2014 przez HARAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 próbowałem kluczy pneumatycznych nawet taki do odkrecania kół w ciężarówkach i franca ani drgnie :ohmy:A sam pulley konkretnie zabezpieczasz przed obracaniem...? Elastyczne, miękkie zablokowanie pulleya np. pasem napędowym nie wystarczyło u mnie. Musiałem wyczarować stalową obejmę z zębami na pulley, opieraną o oś wahacza (softail). Wtedy duży (3/4" - większy niż zwykły do odkrecania kół) klucz udarowy i puściła. Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 :ohmy:A sam pulley konkretnie zabezpieczasz przed obracaniem...? Elastyczne, miękkie zablokowanie pulleya np. pasem napędowym nie wystarczyło u mnie. Musiałem wyczarować stalową obejmę z zębami na pulley, opieraną o oś wahacza (softail). Wtedy duży (3/4" - większy niż zwykły do odkrecania kół) klucz udarowy i puściła.Nie blokowałem na sztywno tylko pasem napedowym, właśnie jestem w trakcie "klecenia" takiej blokady zębatej opieranej o wahacz, jest z tym troche zabawy rzemieślniczej ale mysle ze sie oplaci :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Tak wygląda oryginalna blokadahttp://www.harley-davidson.com/store/se-final-drive-pully-locking-tool Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 :ohmy:A sam pulley konkretnie zabezpieczasz przed obracaniem...? Elastyczne, miękkie zablokowanie pulleya np. pasem napędowym nie wystarczyło u mnie. Musiałem wyczarować stalową obejmę z zębami na pulley, opieraną o oś wahacza (softail). Wtedy duży (3/4" - większy niż zwykły do odkrecania kół) klucz udarowy i puściła.A czy podesłał bys fotke tej twojej blokady jeśli to nie sprawi ci problemu, to podglądną bym jak to zrobic i czy ta co ja "strugam" bedzie taka jak ma byc. Na pewno sie to przyda nie tylko mi ale i innym co maja podobny problem i szykują sie do zdejmowania tej cześci. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARAS Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Gwint panowie jest prawy a nie lewy dzis "odkrecilem" :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.