PIR_KRK Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam,Z 10 lat temu jeździłem na hondzie mtx 125 i 200 - praktycznie po płaskim lesie. Generalnie przestałem jeździć bo na 200 miałem nieciekawy wypadek - ale o tym się nie będę rozpisywał.Od ubiegłego roku chodziło mi po głowie kupno moto. I tak właśnie teraz się przełamałem.Wiek - 28Waga - 95-105Wzrost - 183Do wydania na samo moto mam 4,5k - nie chcę wydawać więcej, wolę pojeździć sezon/dwa i wtedy kupić coś porządnego.Na łachy mam osobną kwotę.Mieszkam w Krakowie, i gdzieś tu w okolicach będę szukał jakiejś grupy aby było z kimś jeździć. Z tego co wiem to było tu sporo torów, ale dziś zrobiłem rozeznanie i większość chyba padła.Co do marki i modelu moto nie mam nic sprecyzowane, zdam się na wasze doświadczenie. Co do pojemności to również nie mam pojęcia, 125 czy 250. Niektóre maszyny 125 mają po czterdzieści parę koni więc pewnie by mnie to uciągnęło. Moje propozycje (oczywiśćie zdam się na wasze zdanie) http://olx.pl/oferta/cross-cros-kawasaki-kdx-250-CID5-ID5spht.html#0414b0ec20 Moto nie musi być rejestrowane, mam przyczepkę więc będę targał za sobą na jazdy.Liczę na pomoc z Waszej strony. Pozdrawiam Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez PIR_KRK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 jeśli chodzi o tę konkretnie ofertę kdx 250 z tablicy to wg mnie:-jest to starsze niż 98r, popatrz sobie na bikepics.com jak wyglądają kdx'y z 98r-moto ewidentnie picowane na handel i to na szybko-pociągnęli srebrzanką ramę i nawet nie chciało im się zdjąc plastików które ubabrali-brak plastikowych osłon lag, pękały one w starych kawach, używek brak, nowe drogi jak czortwięcej po fotach nie widac bo są fatalne natomiast sam zakup starszego enduro 2t w tym budzecie to dobry pomysł, z 4t w dobrym stanie mozna dorwac tylko stare ciezkie jak kowadło xt czy dr, czasami jeśli bez kwitów to mozna kupic troche lepsze xr 600 czy lc4, w okolicach 5K można tez trafic pierwsze exc 125/200 czy husqe wr ale będą to sprzęty bardziej kosztwone serwisowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIR_KRK Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Dzięki wielkie za pomoc. Sam jeszcze nie jestem pewien gdzie będzie więcej jeżdżone. Muszę znaleźć ludzi z okolic Krakowa i popytać jak to tu wygląda. Generalnie z tym budżetem to nie jest tak na sztywno, bo $$ na sprzęt mam dużo ale nie chcę ładować 15tyś na start - bo nie wiem jak będzie z jazdą, intensywnością itp.Napisałem że do wydania mam 4,5k na samo moto, ale nic się nie stanie jak kupię za 5-6k :) Jaki model był by najbardziej wypośrodkowany między lasem a torem ? I jak z pojemnością ? mocne 125 mnie uciągnie czy szukać 200-250 w 2t ? ważę w okolicach 100kg więc jest co targać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 zależy co się zamierza robic w tym lesie czy na torze, żeby poważniej poganiac po torze trzeba miec crossówkę, natomiast co do lasu topod KRK macie juz srogie tereny więc ja szedłbym w porządne enduro 2T w zasadzie zostaje ci tylko ktm exc, husqy wr, czasami trafia się jakis gas gas, 125 może łapac zadyszkę miejscami, na podjazdach trzeba pilnowac gazu i sprzęgła zeby nie zadusic silnika, 200 czy 250 nie ma z tym wiekszego problemu, masz jakies doswiadcznie, nie jestes gówniarzem i swoją wagę masz wiec krzywdy sobie nie zrobisz na wiekszej pojemnosci, problem moze byz ze znalezieniem takich motocykli zwlaszcza w podanym budzecie, ale da się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ten KDX z ogłoszenia faktycznie dziwnie wygląda. Ale jak niedawno sam rozglądałem się za sprzętem to był bardzo ładny KDX 250 w podobnych pieniądzach z tym że wyglądał jak nowy. Był bez kwitów więc sobie go odpuściłem. Był z okolic gór nie mogę sobie przypomnieć miejscowości. Nie patrz na wiek bo moja WR jest 1993 r i jak ją kupowałem wyglądała ładniej niż roczne motocykle. Nie bój się też że takim starym sprzętem nie dasz rady nadążyć za nowymi KTM itp. Wszystko kwestia wprawy, umiejętności i treningu. Dodam jeszcze że motocykle z lat 90 są o wiele lepiej zrobione. Przebiegi liczysz w km a nie godzinach. Są o wiele tańsze w utrzymaniu a osiągami nie odbiegają od nowych konstrukcji. Jedyny problem w starszych sprzętach to plastiki. Żadne firmy nie robią zamienników, oryginalne masakrycznie drogie (np jedna osłona lagi do mojej WR 470 zł ), a niestety stare plastiki mają tendencję do bardzo łatwego łamania się. W tych pieniądzach nie pchaj się w zmęczone życiem tanie KTM i tym podobne. Będzie to skarbonka bez dna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIR_KRK Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ten KDX to był tylko taki pomysł, bo bardzo blisko do niego mam.Dziś wieczorem posiedzę i poszukam czegoś, jak coś będzie blisko to podjadę jutro czy w sobotę.Jeżeli chodzi o starsze moto poniżej 2000r to jakich modeli szukać ? Kumpel mi coś brzęczał o Hondzie CR 250 z aluminiową ramą. ale tego chyba w tych pieniądzach nie odstanę. a jak dostanę to padlina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Ten KDX z ogłoszenia faktycznie dziwnie wygląda. Ale jak niedawno sam rozglądałem się za sprzętem to był bardzo ładny KDX 250 w podobnych pieniądzach z tym że wyglądał jak nowy. Był bez kwitów więc sobie go odpuściłem. Był z okolic gór nie mogę sobie przypomnieć miejscowości. Nie patrz na wiek bo moja WR jest 1993 r i jak ją kupowałem wyglądała ładniej niż roczne motocykle. Nie bój się też że takim starym sprzętem nie dasz rady nadążyć za nowymi KTM itp. Wszystko kwestia wprawy, umiejętności i treningu. Dodam jeszcze że motocykle z lat 90 są o wiele lepiej zrobione. Przebiegi liczysz w km a nie godzinach. Są o wiele tańsze w utrzymaniu a osiągami nie odbiegają od nowych konstrukcji. Jedyny problem w starszych sprzętach to plastiki. Żadne firmy nie robią zamienników, oryginalne masakrycznie drogie (np jedna osłona lagi do mojej WR 470 zł ), a niestety stare plastiki mają tendencję do bardzo łatwego łamania się. W tych pieniądzach nie pchaj się w zmęczone życiem tanie KTM i tym podobne. Będzie to skarbonka bez dna. i tak i nie, nowe motocykle wybaczają więcej, mniej męczą, można jezdzic dlużej i szybciej, wjezdzac dalej, pokonanie przeszkody wymaga mniej koncentracji, ceną za to jest większe skomplikowanie konstrukcji i większe koszty eksploatacji, najlepiej nauczyc sie jezdzic na starych pazdzieżach a potem szukac nowszychKumpel mi coś brzęczał o Hondzie CR 250 z aluminiową ramą. ale tego chyba w tych pieniądzach nie odstanę. a jak dostanę to padlina dostac to moze bys i dostal ale żeby to doprowadzic do porządku byc moze trzeba by dolozyc drugie tyle, poza tym zeby to ogarniac w enduro trzeba miec juz doswiadczenie, moto bardzo mocne ale dostęp do mocy upierdliwy-cała moc albo nic, maszynka na raczej tor, kumpel ma kx 250 świetnie porobionego i jak czasem zamienimy się na motki to ręce mi się trzęsą jak z tego schodzę, a 525 słabych tez nie należy ale przy zdrowej cwiartce prowadzi się jak skrzyżowanie tapczana z traktorem :) moja rada szukaj enduro 2t ale patrz raczej na exc, wr niz na kdx crm :) Edytowane 1 Maja 2014 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.