Rajzender Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 W większości przypadków taki "złom" po umyciu i wydaniu jakiś 300-400 zł staje się niezawodnym samochodem. Ale skoro wiecie lepiej... Odchodzimy zresztą od tematu, o 125p uczyć mnie nie musicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Może dlatego, że są to kompletne złomy?To jest to, 125p po najmniejszej amatorskiej naprawie blacharskiej, choćby wymianie progów, nie będzie trzymał geometrii nadwozia, o równych szparach nie wspomnę. W 125p w miarę oryginalna nieruszona buda to podstawa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin szary Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 No pogratulowac koledze dojscia do ladnego fiata za ok 2tys,bo ja jakos ostatnimy laty co bym nie chcial zakupic,czy to czesci z ddr czy stalowego rumaka to jestem zmuszony slono placic,ale moze poprostu nie mam farta heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 6-7l ... z moich doświadczeń wynika jednak że po pierwsze rozbieżność jest wyższa 8 do nawet 11;) średnio 9. 125 podobnie jak polonez nigdy do oszczędnych wozów nie należał, najlepszy był maluch który mając nie wiele ponad 20KM pali 6;] spójrzmy wreszcie prawdzie w oczy te samochody już w chwili powstania były nie takie jak miały być jeżdżący bubel i niedoróbka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.