Skocz do zawartości

Problem z Kawasaki EL250 Eliminator


zombi300
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po kolejnej przerwie! Niestety z kolejnymi wątpliwościami. Odebrałem włąśnie przed chwilą gotową zplanowaną i dotartą głowice od znajomego mechanika i myślałem o jej złożeniu ale mam wątpliwości co do ustawienia wałków rozrządu. Przedewszystkim - jak one mają być ułożone? Mam na każdej zębatce 4 kreski i nie wiem do której sie mam stosować - i czy one mają być równo z poziomem głowicy? - druga sprawa to luz między wałkami. Jak już wspominałem nie znalazłem serwisówki i nie wiem ile ogniw powinienem zostawić pomiędzy zębatkami - mam zdjęcia ale głowy sobie nie daje że wcześniej było dobrze ustawione. Kolejną rzeczą jest to, że nie potrafie znaleźć znacznika T - przez wźernik to poruszania wałem - prawdopodobnie konieczne będzie ściągnięcie dekla ale którego? i gdzie tego ewentualnie szukać?. Bardzo byłbym wdzięczny za odpowiedź i pozdrawiam. zombi300 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobierz manual od starej ninja EX250 (przed 2007) powinna mieć identyczną część na temat głowicy. Po za tym jak ty zamierzasz ustawić znak T we wzierniku zdejmując go ? Pokrywa zostaje i musisz szukać aż znajdziesz. Gówno tam widać i bez latarki to będziesz miał nie lada problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobierz manual od starej ninja EX250 (przed 2007) powinna mieć identyczną część na temat głowicy. Po za tym jak ty zamierzasz ustawić znak T we wzierniku zdejmując go ? Pokrywa zostaje i musisz szukać aż znajdziesz. Gówno tam widać i bez latarki to będziesz miał nie lada problem.

Już jakoś doszedłem do tego jak ustawić - położyłem linijke przy wałkach i ustawiłem wał na 2T i ustawiłem jeden na IN a drugi na EX. Jest całkiem niezła kompresja (ucieka tylko przez pierscienie ale moze przez małe obroty które generuje ręką i kluczem ):). Teraz mam całkiem inny problem - mianowicie niechący zerwałęm gwint od śruby mocującej środkowy mostek wałka rozrządu ssania. Zastanawiam się co z tym zrobić :/. Wszystkie śruby planuje zaklejic jeszcze klejem do śrub ale boje sięże ta jedna nie wytrzyma i rozrząd się posypie - co myślicie? :). Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresje mierzy się manometrem i wynik masz mieć w liczbach a nie na czuja. Tak samo rozrząd, ustawia się na znaki a nie na "jakoś wydumałem". Ustawiając na 2T przesunołeś wszystko o 180 stopni ale jeśli przypadkiem wałki też przestawiłeś o 180 to jest szansa, że jeszcze zaworów nie powyginałeś. ZRÓB TO JESZCZE RAZ PORZĄDNIE !

Śrub nie kleimy. Wszystko ma być dokręcone kluczem dynamometrycznym z samą głowicą włącznie.

Nie wiem co z zerwanym gwintem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresje mierzy się manometrem i wynik masz mieć w liczbach a nie na czuja. Tak samo rozrząd, ustawia się na znaki a nie na "jakoś wydumałem". Ustawiając na 2T przesunołeś wszystko o 180 stopni ale jeśli przypadkiem wałki też przestawiłeś o 180 to jest szansa, że jeszcze zaworów nie powyginałeś. ZRÓB TO JESZCZE RAZ PORZĄDNIE !

Śrub nie kleimy. Wszystko ma być dokręcone kluczem dynamometrycznym z samą głowicą włącznie.

Nie wiem co z zerwanym gwintem.

No właśnie ustawiając do znaków na 1T zawory przystawiały o tłoki.... ustawiając do @t wszystko jest super xD kompresja na obydwuch garkach i nic nie przystawia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...