danielpotas Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) No wlasnie taka srube mi mundre mechaniki na pseudo serwisie mlotkiem wybijali.W peugeocie. Edytowane 14 Kwietnia 2014 przez danielpotas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 u siebie wykręcałem po 2-3 uderzeniach młotkiem 50g samymi palcami, nie wiem czy miałem farta ale śruba była bez klejui nie widzę w tym nic złego, wyciąganie silnika z ramy żeby rozwiercić jedną śrubę też nie jest idealnym pomysłem Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 No tylko ze oni scinali ja przecinakiem o ile dobrze pamietam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 dokładnie, odwiercenie łba to dobry pomysł jak jest dojście, i nie kojarzmy młotka z narzędziem murarskim albo kowalskim o masie 500g minimum. Na youtubie profesjonalne warsztaty tuningowe używają młotka aż miło. Sam używam kilku i się nie wstydzę. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Kurde, z tymi "narzędziami i metodami specjalnymi" nie ma co przesadzać - czasem warto zakombinować i wcale nie oznacza to destrukcji albo błędnego działania. Głupi przykład z brzegu to odkręcanie górnych "kapsli" lag widelca, do których owszem, są specjalne klucze płaskie, ale które można również bez żadnej szkody odkręcić kluczem (typu T). To samo choćby z wkręcanymi tłoczkami w tylnych zaciskach samochodów niemieckich - można użyć przyrządu specjalnego, ale można to równie dobrze zrobić kluczem typu żabka albo dwoma skrzyżowanymi śrubokrętami. Byleby wiedzieć, co się chce zrobić i nic nie uszkodzić :lalag: Tu i tak śruba jest na śmietnik po odkręceniu, więc co za różnica, jak się ją usunie? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.