zeppelin1988 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 byłem u mechanika i polecił mi skrucic wąż od paliwa puscic go zgodnie z manualem od bandita 1200 z 96 i wyrzucic filtr paliwa tak zrobiłem jednak cienszy waz od kranika wypioł sie i nie jestem pewien gdzie ma byc chybajest dobrze podłaczony ale mam problemy z obrotami z wezem czy bez w miejscu wskazanym na zdjeciu zauwazyłem tez iz gaznik jest wilgotny na dole od paliwa . Motor przygasa i nie chodzi rowno na wolnych obrotach i przy wolnej jezdzie ,czy jest mozliwe ze filtr ograniczał przepływ paliwa a teraz po sciagnieciu opur jest mniejszy i gaznik zasysa wiecej paliwa przez co sie dławi usterka pokazała sie ewidentnie po sciagnieciu filtra prosze o pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Cienszy waz kranika powinien byc podlaczony do krocca ssacego co chyba zrobiles.Leje ci najprawdopodobniej zaworek komory plywakowej ale na tyle delikatnie ze objawia sie to tylko przy wolnych obrotach.Trzeba go wymienic, jezeli jest zuzyty.Druga mozliwosc ze masz rdze w baku i dlatego wsadzony byl filtr, a obecnie kawalek rdzy dostal sie na zaworek i powoduje jegoniedomykanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeppelin1988 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 a w ktorym miejscu jest ten zaworek , czy wymiana jest ciezka? i ile moze kosztowac taki zaworek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioło18 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zaworek masz pod tymi plastikowymi dekielkami u góry gaźników. Łatwo go wymienić. zaworek nie powinien być zbyt drogi. Ale najpierw spróbuj wyczyścić gaźnik. Może faktycznie jest tam jakiś syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banaś Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 A mnie się wydaje że zaworek iglicowy to jednak będzie pod spodem, sprzężony z pływakiem. Nie wiem czy mogę tu podawać linki do stron no ale z googla to się chyba nikt nie obrazi: http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CEkQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.mtsac.edu%2F~cliff%2Fstorage%2Fgs%2Funderstanding_carbs.pdf&ei=NQZFU4aSGNHH7AbxpYG4Ag&usg=AFQjCNG9HLoZiTKhWhqoaOYWIFGGsHx1sA&sig2=3LUV6-Naj0kYkerELBPr_Q&bvm=bv.64507335,d.ZGU Pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Dokladnie, zaworek jest w ktorejs z komor plywakowych.Sie nie orientujesz to proponuje odwiedzic serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.