macio129 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 dzien dobry chciałem sie dowiedziec co musze zrobic ,tak pare miesiecy temu zrobiłem szlif i kupiłem nowy tłok do dt 125 dotarłem i jezdziłem ostatnio zobaczyłem za ma mała kompresje no to rozebrałem cylinder i sie okazało ze górny pierscien sie wytarł z jednej strony znaczy pojedznej stronie był cienki a indziej dobry , wiec zdjełem jeszcze ten dolny piercien i on był w porządku wiec je zamieniłem zeby dobry był na górze a ten zużyty na dole . No i kompresje miał lepszą no i po jakimś 1 tygodniu znowu ta kompresja spadła . I teraz moje pytanie czy musze odnowa robić szlif i nowy tłok , czy kupic same pierscienie i załozyc na ten tłoczy , czy tez sam nowy tłok z pierscieniami > prosze o pomoc z góry dzieki A i tłok mam METEOR . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 najpierw pomierzyć a późńiej myśleć o szlifiejaka była tolerancja ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Kolego powiedz z jakim luzem montazowym byl spasowany tłok w cylindrze? Bo cos tu ewidentnie nei gra. Jak go docierales? jaki stosowales olei i ile/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 jakim luzem to niewiem bo w warsztacie mi robili , olej jakis orlena czy cos z stacji a lałem ok 120-130mm na 5 L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 100ml na 5L wystarczy luz na 0.05mm Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Na dotarciu 1;30, lub 1;40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzMarki Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 meteor to słabe tłoki a pierścienie maja bardzo słabea czy przypadkiem wału nie masz krzywego?bo dlaczego pierscien zuzywa sie nie równomiernie?s może cylinder to ował ?sprwadz sobie korbe a poźniej myśl o remoncie :)poszukaj lepszych tłokówtkrj lub namura są o niebo lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 meteor to słabe tłoki a pierścienie maja bardzo słabea czy przypadkiem wału nie masz krzywego?bo dlaczego pierscien zuzywa sie nie równomiernie?s może cylinder to ował ?sprwadz sobie korbe a poźniej myśl o remoncie :)poszukaj lepszych tłokówtkrj lub namura są o niebo lepszeW 2T pierscienie zawsze sie nie równo zużywaja,zwłaszcza w takich silnikach jak ten gdzie jest szerokie okno wydechowe bez przegrody.Meteory sie w tych silnikach nie sprawdzają już to przerabiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 meteory są w miarę ale na markowych pierścieniachte co dodają do zestawu bardzo szybko się wykańczają, przeważnie pękają w 2-3 miejscach ale o dziwo zostają na tłoku nie demolując cylindratyle lat to robią i nadal nie poprawili Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.