Dziki_YZF Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Witam! W sezonie zimowym oddałem motocykl do serwisu gdzie zostały zrobione luzy zaworowe, czyszczenie i synchronizacja gaźników oraz wymiana świec. Po odebraniu motocykl nie chodzi na dokładnie 3 cylinder i oddałem do innego mechanika, który też niewiele zdziałał i w rezultacie bujam się z tematem 2 miesiąc. Sprawdziłem do tej pory: 1. oporność cewek oraz fajek2. oporność czujnika położenia wału3. wymieniłem świece z powrotem na stare żeby wykluczyć nowe świece4. sprawdziłem moduł zapłonowy (wsadziłem do innego FZS 1000 i tamten na moim module chodził super) Macie koledzy jakieś pomysły co działać dalej? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 sprawdź jeszcze raz luzymoże przesadzili i się podpiera zawórgaźnik teżsprawdź chyba że masz tam wtrysk to podmień przewody, może się skończył/zawiesił Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Gaźniki były sprawdzane myte w myjce ultradźwiękowej? Jaka jest świeca na tym garnku ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.