Z3US Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Nieśmiać sie ! Mam pytanko. Z jawaką jest coś nietak. Śmigam sobie przejade pare kilosów i buuuuuu. Jawka gaśnie-zalewa sie świeca. Iglice ma zapietą na najwyzszym rowku. Świeca cała z sadzy czarnej. Jak moge jeszcze paliwka troche przymknać, ew. dodać powietrza ? (Dysze mam wkręcone do oporu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Świeca cała z sadzy czarnej może to za dużo oleju lub zbyt kiepski olej...a może świeca ma niewłaściwą ciepłote, spróbuj na innej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Olej mam Mobil 1 jakiś tam 2 T sport itp. itd. full syntetic, w proporcji 1:40. A jeżdże na świecach ISKRA F-80 i F-95. Sprubuje jeszcze ze świecą F-100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 ISKRA F-80 i F-95. Sprubuje jeszcze ze świecą F-100. poszukaj świecy F-70 albo F-75ewentualnie poszukaj starych świec o takiej ciepłocie olej odpada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Wlasnie ! Poszukaj 70 albo 75 ze swiecami to mam takie doswiadczenia ze do ogara i jawki to najlepsze swiece. Nie zadne 80 albo 100 lub jakies Bosha czy NGK. Mozesz sprobowac iglice dac na srodkowy rowek, ja tak zawsze jezdzilem i w sumie bylo OK Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Masz za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, albo gówniną iskrę/źle wyregulowany zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Za bogata mieszanka. Wykrec troche srube od powietrza i sprawdz poziom paliwa oraz czy dysze maja przelot Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 26 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Dysza powietrza to jest ta po prawej stronie od śrubki jałowych obrotów ? Komora pływakowa jest OK, sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Dysza powietrza to jest ta po prawej stronie od śrubki jałowych obrotów ? Komora pływakowa jest OK, sprawdzałem. Co to znaczy ok? sprawdzales głębokosciomierzem poziom paliwa? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kcbigfoot Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 Mam podobny problem zmieniłem paliwo na Pb95 sytuacja się trochę poprawiła ale nadal jest coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.