Skocz do zawartości

kawasaki vn900, od trzeciego biegu występuje pisk


grzela3396
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z maja kawą. Otóż przy przyspieszenie głównie od trzeciego biegu występuje jakiś niepokojący pisk. Coś jak by piszczał pasek napędowy?Może jak by przeciązenie skrzyni biegów. Odwiedziłem kilka servisów moto i niestety cały czas jest tak samo..Czy może ktoś wie o co kaman?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wjechac na rolki na przeglądowni i osłuchac na miejscu . Albo moto na wózek (tył w górze ) i sprawdzic czy bez obciązenia jest to samo.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki za podpowiedż. Moi mechanicy na to nie wpadli. Kazali (każdy od siebie oczywiscie) wymienić najlepiej pół moto.

nie wiem czy miejscowe Orły posiadają takie skomplikowane urządzenia techniczne o których wspomniałes.

Podjadę i dopytam. O wynikach nie omieszkam poinformować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki za podpowiedż. Moi mechanicy na to nie wpadli. Kazali (każdy od siebie oczywiscie) wymienić najlepiej pół moto.

nie wiem czy miejscowe Orły posiadają takie skomplikowane urządzenia techniczne o których wspomniałes.

Podjadę i dopytam. O wynikach nie omieszkam poinformować

 

Moim zdaniem najlepiej zrobisz jak się upewnisz najpierw czy to nie pasek. Najprostszym i najszybszym sposobem to namydlić od wewnątrz. Jeżeli się okaże że dziwne piszczenie ustąpiło to nie pozostaje Ci nic innego jak wyregulować naciąg pasa. Najprawdopodobniej będziesz musiał nieco cofnąć tylne koło. W przypadku kiedy naciąg jest zbyt mocny, odgłosy są inne. Ja mam ten "kłopot" za sobą i też go już "przerabiałem". W razie czego pisz śmiało i podziel się efektami swoich doświadczeń. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepiej zrobisz jak się upewnisz najpierw czy to nie pasek. Najprostszym i najszybszym sposobem to namydlić od wewnątrz. Jeżeli się okaże że dziwne piszczenie ustąpiło to nie pozostaje Ci nic innego jak wyregulować naciąg pasa. Najprawdopodobniej będziesz musiał nieco cofnąć tylne koło. W przypadku kiedy naciąg jest zbyt mocny, odgłosy są inne. Ja mam ten "kłopot" za sobą i też go już "przerabiałem". W razie czego pisz śmiało i podziel się efektami swoich doświadczeń. Pzdr.

Bardzo Ci dziękuę za poradę. Jutro sprawdzę.

O efektach nie omieszkam poinformować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...