Skocz do zawartości

Burgman 400 1999 - gaśnie na zimnym silniku


Stigy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj pierwszy raz zdarzyło się że mój burgman po przejechani kilkuset metrów zgasnął. Można go po tym było normalnie odpalić. Dzisiaj przejechałem się trochę dalej i próbowałem znaleźć zależność tego zjawiska od sytuacji. Gaśnie jednak zarówno podczas równej jazdy jak i podczas schodzenia z obrotów. Nie gaśnie raczej na biegu jałowym. Problem całkowicie jednak ustaje po przejechaniu kilku kilometrów - myślę że jest to związane z temperaturą silnika. Gdy ten się rozgrzeje problem całkowicie ustaje. Luzy zaworowe regulowałem 3000 km temu. Motocykl na gaźniku. Wolne obroty stabilne i poprawne zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Czy macie może jakieś podejrzenia ? Z góry dziękuję.

Edytowane przez Stigy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stał ze 2 miesiące od grudnia do lutego. W lutym trochę jeździłem i problemu nie było. Wczorajsza jazda była chyba czwartą po tym 2-miesięcznym okresie postoju i wczoraj też problem pojawił się po raz pierwszy.

Edytowane przez Stigy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co ja bym jeszcze trochę pojeździł problem taki może sam zniknąć skoro zdarzyło się to raz tylko... może nie jest to porada na miarę wyżyn mechaniki motocyklowej ale niekiedy pomaga i nie trzeba wysokich kwalifikacji by ją wypróbować :)

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssanie działa na zasadzie odwrotnej tzn jest załączone na starcie bez wpływu na to czy jest napięcie czy nie jeśli napięcie jest to ssanie się stopniowo wyłącza więc to nie może mieć wpływu na gaśnięcie na zimnym silniku...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przejechałem z 40km po 20km zostawiłem silnik do wystygnięcia i zrobiłem znowu 20km. Próbowałem wszystkich stylów jazdy. Tym razem wszystko jak w zegarku. No za nic nie chciał zgasnąć. Odniosłem subiektywe wrażenie że przy rozgrzewaniu się przez pierwszy 2km jazdy silnik troszeczkę stuka zaworami tak jakby były za duże luzy. Potem to ustępuje. Jest jednak tak jak podejrzewał JanuszK30 - jak na razie wszystko jest idealnie. Zastanawiam się tylko co to mogło być. Może jakieś felerne paliwo ? Ostatnio tankowałem na jakimś Carefour - ale wydaj mi się jednak że to mało prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...