Skocz do zawartości

ural przyłapany prawy gar


matiorg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Wczorajszego dnia postnowiłem odpalić mojego Uralc. Sprawdziłem oleje odpalilem, zrobilem z 10km i przyjechalem do domu. Odzekalem z 20 min i jak go odpalilem to zdębiałem... prawy gar tak sie zaczą tłuc że ... od razu go zgasiłem, próbowalem go kopnąć na pusto, ale miałem takie problemy z przełamaniem że postanowilem go nie tykać, wiec sezon zaczą się świetnie. Wiec pytanie do was, co mogło być przyczyną ? I od czego mam zacząć, co wymienić,aby mieć troche spokoju z silnikiem. Pozdrawiam i nikomu nie życze takiego rozpoczęcia sezonu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele.Trudno zgadnąć na odległość. Musisz zdjąć głowicę i cylinder i zobaczysz co się zepsuło ( zatarty tłok, pęknięte pierścienie, wysunięty sworzeń tłokowy, skrzywiony zawór, prowadnica zaworu która lata z zaworem itp. itd.). Jeśli to będzie zatarcie to trzeba szukać przyczyny na drodze od pompy do cylindra. Zatarcie tłoka i pęknięcie pierścieni mogą zależeć od materiału z którego je zrobiono lub twojej techniki jazdy ( np. pałowanie na wysokich obrotach niekoniecznie dobrze służy dla silnika). Nie ma co zgadywać, musisz popracować, a wówczas coś może się wyjaśni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...