LWfilip Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Tak sobie czytam co piszesz i pomyślałem, że lepiej w tych sprawach ( bez urazy ) doradzą Ci tu -> http://forum.burgmania.net Jest tam kilku użytkowników takich maszyn i pewnie coś wiedzą na ich temat. Poczytaj. Edytowane 6 Października 2015 przez LWfilip Cytuj Grzeczni po śmierci idą do nieba. Niegrzeczni po śmierci idą tam gdzie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasil110 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Napisz do mnie na priv to wytłumaczę co zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeq12123 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Ja kupiłem kilka miesięcy temu skuter Piaggio MP3 400ie u gośćia z Żywca i też byłem trochę zielony w tym temacie bo dałem się nieco oszukać.. Skuter miał problem właśnie z blokadą przechyłu (co się okazało dopiero po czasie), do tego wcisnął mi nieoryginalne kluczyki i naprawiając go używał jakichś tanich części zamiennych... Po prostu żenada jak się o tym dowiedziałem. Dopiero jak postanowiłem zrobić coś z tym skuterem, a szczerze mówiąc mało osób w kraju zajmuje się naprawą takich trójkołowców, to znalazłem kontakt do gościa z Wielunia. Zadzwoniłem, pojechałem (choć miałem kawał drogi z Krakowa) ale na szczęście udało mu się mi pomóc na poczekaniu i do tego w sobotę! Od niego dowiedziałem się, że skuter ma nieoryginalne części, że kluczyki tez nie wiadomo skąd... W ciągu kilku godzin udało mu się naprawić tę blokadę przechyłu i od razu powymieniał mi te nieoryginalne części. Fajnie bo ten gościu z Wielunia ma wszystkie części oryginalne do takich skuterów. Od tej pory nie zauważyłem problemów z moim Piaggio, a jeżdżę już jakiś miesiąc czasu jak tylko jest w miarę ładna pogoda.Jakby ktoś chciał do niego kontakt to szczerze mogę polecić :) możecie znaleźć jego ogłoszenie też na OLX. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoni Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Problem został rozwiązany w Wieluniu. Z tego, co mówi mechanik - do silnika współpracującego z pompą dostała się woda i trzeba było wymienić ten element układu. Dodatkowo zlikwidowano problem z zapalającą się co jakiś czas kontrolką "check engine" - tutaj nie wiem, czy zapamiętałem, ale wymieniona została "antenka od immobilajzera?". Skuter spędził tam troszkę więcej czasu, gdyż był mały problem z rozpoczęciem naprawy, ale...Gdy zatelefonowałem, żeby spytać o warunki naprawy okazało się, że "Pan z Wielunia" (nie wiem jak ma na imię) jedzie akurat od strony Opola i może zabrać mój sprzęcik na przyczepę. Zeszło nam trochę z załadunkiem, ale w końcu skuter został zabrany. Później było trochę perypetii z rozpoczęciem remontu, ale wreszcie w czwartek telefon - rozkręcają. W piątek informacja, że zepsuty był silniczek przy pompie, do tego usunięto błąd inicjujący kontrolkę, wymieniono uchwyty błotników, by mimo prób spawania, kolejny raz się "uksył". Gdy przy podsumowywaniu kosztów spytałem o zbieżność, powiedziano mi, że skorygowano ją delikatnie w ramach naprawy. Widać było, że skuter został obejrzany dokładnie, gdyż np. usunięto drobną usterkę przy klapce wlewu paliwa.Słowem - jeżeli problemu z Piaggio MP3 nie da się rozwiązać przy pomocy "Wujka Google" i porad z forum, można rozważyć naprawę w Wieluniu.Do zobaczenia na drodze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoni Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Może komuś przyda się rozwiązanie problemu z czujnikiem "wagi", które wymagało ode mnie trochę poszperania w instrukcji serwisowej.Zamiast kupować nowe siedzenie lub wybebeszać stare, można ominąć problem "oszukując" delikatnie system. Zamiast wtyczki wychodzącej z siedzenia, wpinamy w gniazdo "mostek" z opornika o rezystencji ok. 3 kOhm. U mnie włożyłem 2,1 kOhm i DZIAŁA! A poniżej wytłumaczenie dlaczego kombinowałem.W MP3 w siedzeniu jest czujnik wykrywający obecność kierującego - taka "waga". Ma to zapobiec "przypadkowemu" zwolnieniu blokady zawieszenia, gdy nie siedzimy na skuterze. Gdy wszystko jest sprawne, czujnik nas wykryje i pozwala zwolnić blokadę zawieszenia przy dodaniu gazu. Gdy nie siedzimy na kanapie (albo czujnik szwankuje), pali się czerwona kontrolka i mimo dodawania gazu skuter nie wchodzi na obroty, a tym samym blokada zawieszenia nie puści. Można ją oczywiście zwolnić "awaryjnie" dwukrotnym naciśnięciem dźwigni, natomiast..Wymiana czujnika w siedzeniu jest skomplikowana, a całego siedzenia droga. Sam czujnik nie ma większego wpływu na bezpieczeństwo. Po prostu nie należy dodawać gazu, gdy stoimy obok skuterka i go nie trzymamy. W takim razie - jeśli chcemy ruszając korzystać z pełni możliwości, a nie bardzo nam się uśmiecha zakup nowej kanapy - jest to rozwiązanie za 0,20 zł.P.S.Należy tylko pamiętać, by nie zostawiać bez nadzoru odpalonej maszyny stojącej na kołach, żeby przechodzący obok dowcipniś przez dodanie gazu nam go nie przewrócił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian998 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 A czy ktoś spotkał się z sytuacją gdzie błąd blokady pojawia się w trakcie jazdy. Tzn motor stoi na blokadzie, uruchamiam go, ruszam, blokada się zwalnia i jadę. Po krótkim czasie (najczęściej na dołku albo w trakcie przyśpieszania) zapala się czerwona dioda (błąd blokady) i miga. Jeśli zwolnię to przestaje migać ale po dłuższej jeździe miga bez już przerwy. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepankk Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 Mam mp3 250. Blokada przechyłu , problem po pewnym czasie następuje samoczynny przechył , blokada nie trzyma na 100 %. jak można temu zaradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart_123 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Czesc. Mam problem z paiggio mp3 500cm 2012 przebieg maly 5000km. Po odapleniu silnika klakson 5 razy zaczal tro.bic i przestal. Zauwazhlem ze za kazdym razem jak wlacze blokade zawieszenia to samo sie robi 4x trabi klakson. Jak wylacze blokade to przetsaje nawet po jednym razie. Wszytko dziala zawieszenie blokuje sie, nic nie swieci w sensie bledu czy cos innego. Jadac nim zdazylo sie ze na skrzyzowaniu przestal pipczec, a na nastepnym znowu zaczal.... Co to moze byc? Pomozcie. Dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moment_2004 Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Poproszę o namiar na mechanika z Wielunia. Podczas jazdy załącza się prawdopodobnie blokada zawieszeniia w Piaggio mp3, nie mam fachowców do naprawy tego w okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrGlub Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 Na te pytania to najprędzej na Burgmanii uzyskacie odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 witam. rozwiązałeś problem działania klaksonu podczas blokowania zawieszenia w mp3 ? mam ten sam objaw, nie wiem co z tym zrobić. W dniu 10.06.2016 o 08:07, markoni napisał: Może komuś przyda się rozwiązanie problemu z czujnikiem "wagi", które wymagało ode mnie trochę poszperania w instrukcji serwisowej. Zamiast kupować nowe siedzenie lub wybebeszać stare, można ominąć problem "oszukując" delikatnie system. Zamiast wtyczki wychodzącej z siedzenia, wpinamy w gniazdo "mostek" z opornika o rezystencji ok. 3 kOhm. U mnie włożyłem 2,1 kOhm i DZIAŁA! A poniżej wytłumaczenie dlaczego kombinowałem. W MP3 w siedzeniu jest czujnik wykrywający obecność kierującego - taka "waga". Ma to zapobiec "przypadkowemu" zwolnieniu blokady zawieszenia, gdy nie siedzimy na skuterze. Gdy wszystko jest sprawne, czujnik nas wykryje i pozwala zwolnić blokadę zawieszenia przy dodaniu gazu. Gdy nie siedzimy na kanapie (albo czujnik szwankuje), pali się czerwona kontrolka i mimo dodawania gazu skuter nie wchodzi na obroty, a tym samym blokada zawieszenia nie puści. Można ją oczywiście zwolnić "awaryjnie" dwukrotnym naciśnięciem dźwigni, natomiast.. Wymiana czujnika w siedzeniu jest skomplikowana, a całego siedzenia droga. Sam czujnik nie ma większego wpływu na bezpieczeństwo. Po prostu nie należy dodawać gazu, gdy stoimy obok skuterka i go nie trzymamy. W takim razie - jeśli chcemy ruszając korzystać z pełni możliwości, a nie bardzo nam się uśmiecha zakup nowej kanapy - jest to rozwiązanie za 0,20 zł. P.S. Należy tylko pamiętać, by nie zostawiać bez nadzoru odpalonej maszyny stojącej na kołach, żeby przechodzący obok dowcipniś przez dodanie gazu nam go nie przewrócił. Czesc. Mam problem z paiggio mp3 400. Po odapleniu silnika klakson 5 razy zaczal tro.bic i przestal. Zauwazhlem ze za kazdym razem jak wlacze blokade zawieszenia to samo sie robi 4x trabi klakson. Jak wylacze blokade to przetsaje nawet po jednym razie. Wszytko dziala zawieszenie blokuje sie, nic nie swieci w sensie bledu czy cos innego. Jadac nim zdazylo sie ze na skrzyzowaniu przestal pipczec, a na nastepnym znowu zaczal.... Co to moze byc? Dziekuje za odpowiedż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 W dniu 16.08.2020 o 19:40, Bart_123 napisał: Czesc. Mam problem z paiggio mp3 500cm 2012 przebieg maly 5000km. Po odapleniu silnika klakson 5 razy zaczal tro.bic i przestal. Zauwazhlem ze za kazdym razem jak wlacze blokade zawieszenia to samo sie robi 4x trabi klakson. Jak wylacze blokade to przetsaje nawet po jednym razie. Wszytko dziala zawieszenie blokuje sie, nic nie swieci w sensie bledu czy cos innego. Jadac nim zdazylo sie ze na skrzyzowaniu przestal pipczec, a na nastepnym znowu zaczal.... Co to moze byc? Pomozcie. Dziekuje. Jest to kod dźwiękowy błędu, w tym wypadku to zbyt małe ciśnienie w układzie blokowania. Może to być zbyt mały poziom płynu lub układ zapowietrzony. U mnie był zapowietrzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2022 Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie dolewa i sprawdza się ten płyn w układzie blokowania? I jaki tam idzie? Mam 300-tkę. Pozdrawiam. Zbiorniczek znaleziony. Trzeba dolać, tylko jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokoszka Opublikowano 7 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 W dniu 16.10.2020 o 10:00, moment_2004 napisał: Poproszę o namiar na mechanika z Wielunia. Mam MP3 Bo unas w okolicy nie ma mechanikow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokoszka Opublikowano 10 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2023 Ja nie polecam mechanika Grzegorza z Wielunia ceni się jak żyd za matkę i w dodatku każe sobie owiewki porozbierac bo nazywa te skutery ze są poklejone na tretytki porobione nie wiadomo na co jeszcze po prostu wybrzydza A jak klient się wycofa z jego usług to wyzywa od najgorszego .Ludzie jak by był porządnym mechanikiem jak wy piszecie to by nie obrazal klienta ogłasza sie pod anonsem co to za mechanik Bardzo mi przykro ale nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.