Fresta Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Siema Wszystkim Mam pytanie, jak wymontować gniazdo zaworka iglicowego w gaźnikach z bandita 600 rok 1998 (Gaźniki KEIHIN CVK32) ? Podobno sączy mi się tamtędy paliwo i mam do wymiany uszczelke która się tam znajduje. Pytanie jak do niej sie dobrać ? Z góry mówie że zdolności manualne mam, próbowałem dziś szczypcami i robiłem to przez szmatke żeby za bardzo z zewnątrz nie uszkodzić gniazd jednak one nawet nie drgneły. Problem jest w tym że żadnymi większymi kombinerkami się tam nie da dojść i nie wiem co robić :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Siema Wszystkim ... Podobno sączy mi się tamtędy paliwo i mam do wymiany uszczelke która się tam znajduje...najpierw upewnij się że tak jest... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 (edytowane) Siema Wszystkim Mam pytanie, jak wymontować gniazdo zaworka iglicowego w gaźnikach z bandita 600 rok 1998 (Gaźniki KEIHIN CVK32) ? Podobno sączy mi się tamtędy paliwo i mam do wymiany uszczelke która się tam znajduje. Pytanie jak do niej sie dobrać ? Z góry mówie że zdolności manualne mam, próbowałem dziś szczypcami i robiłem to przez szmatke żeby za bardzo z zewnątrz nie uszkodzić gniazd jednak one nawet nie drgneły. Problem jest w tym że żadnymi większymi kombinerkami się tam nie da dojść i nie wiem co robić :/ Gaźniki w uchwyt , ustawic w pozycji takiej jak na motocyklu , podpiąć paliwo , poczekać jak nie leci z rozpylacza lub przelewu to delikatnie stukąć lub poruszac i znów poczekąc . Jak poleci i będzie dalej leciec to wówczas zaglądasz w gniazdo iglicy czy nie ma zadrapań lub zabrudzeń i wymieniasz iglicę zaworka na końcu której jest stożek uszczelniający .Przejrzyj i wymien wszystkie dla pewności . Jeśli masz uszkodzone gniazdo zaworka to postępujesz w zalezności od tego czy jest ono wymienne czy tez nie - albo wymieniasz gniazdo (o ile można kupic) albo całe gaźniki , ewentualnie jakas rzeźba u zegarmistrza .... Edytowane 25 Lutego 2014 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresta Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Temat wrócił. Po dokładnym przyjrzeniu się gniazdom widać że sa na nich odciśnięte kółka z zaworka... Nigdzie na necie nie umiem znaleźć gniazd do moich gaźników no a coś z tym zrobić musze bo zastosowanie nowych zaworków na długo nie pomoże... Pytanie do Was chłopaki: Czy macie jakiś sprawdzony sposób na regeneracje gniazd do takiego stopnia żeby pozbyć się wgłębienia po zaworku ? Może porządnie naostrzone wiertło odpowiedniej średnicy (tylko jakiej ?) i precyzyjne "muśnięcie" na wiertarce stołowej ? Albo jakieś inne sposoby ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Nie lepiej kupić całą baterię? Do bandita to nie powinno być problemem, ani specjalnie drogie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresta Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 200zł to nie mało, a i tak nie wiem w jakim stanie kupie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 To nikt (w sensie fachowiec) Ci nie naprawi tych gniazd taniej. Jeśli w ogóle się da. A gaźniki można znaleźć z gwarancją rozruchową. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Mysle Fresta ze nie masz racji :) Wyslane z El Dżj Optimus Dżi ;) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 200zł to nie mało, a i tak nie wiem w jakim stanie kupie...dobra to bierz tę wiertarkę i naprawiaj :biggrin: Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 nie napisałes Kolego jakie masz te zaworki iglicowe, czy z gumowym czubkiem czy całe ze stopu, z tego co przeczytałem to ze stopu, jesli tak to zaworki sa do wymiany a gniazda do dotarcia...Temat wrócił. Po dokładnym przyjrzeniu się gniazdom widać że sa na nich odciśnięte kółka z zaworka... Nigdzie na necie nie umiem znaleźć gniazd do moich gaźników no a coś z tym zrobić musze bo zastosowanie nowych zaworków na długo nie pomoże... Pytanie do Was chłopaki: Czy macie jakiś sprawdzony sposób na regeneracje gniazd do takiego stopnia żeby pozbyć się wgłębienia po zaworku ? Może porządnie naostrzone wiertło odpowiedniej średnicy (tylko jakiej ?) i precyzyjne "muśnięcie" na wiertarce stołowej ? Albo jakieś inne sposoby ? troche minie dziwi to co napisałeś do tej pory spotkałem sie z odwrotną syt, że to na zaworkach powstawał ślad-rant od gniazd, da sie zregenerować gniazda, robiłem to kiedy miałem Kawasaki KZ 550, napisz na PW to Ci moze coś podpowiem ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.