sasecka Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 witam niedawno zrobiłem remont nowy tłok wossner szlif .teraz jak przejade tak ze 3km to temperatura podskakuje do połowy a jak dotknę cylindra to jest bardzo gorący.co to może być? nic nie grzebałem przy termostacie.czy to może być spowodowane docieraniem ?odpowietrzeniem ? tam nie ma odpowietrznika więc popuściłem wężyk ten od cylindra i podczas pracy silnika dolewałem płynu.czy to wina uszczelki ze ma zamałe otwory???prosze o szybką odp.i mam jeszcze pytanie czy jak wybebesze końcówke wydechu zrobie tak zwaną przelotówke bd pusta w środku to coś mu sie stanie .?czy osłabnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Podczas docierania szybciej sie grzeje, wszystko jest nowe i ciasniej spasowane.Gotuje ci plyn?Jesli nie gotuje to jest ok.Wskazowka jest na czerwonym polu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 i mam jeszcze pytanie czy jak wybebesze końcówke wydechu zrobie tak zwaną przelotówke bd pusta w środku to coś mu sie stanie .?czy osłabnie ? Po takim zabiegu należy wyregulować gaźnik. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasecka Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 (edytowane) nie mam na połowie wskazówkę ale cylinder jest bardzo gorący .a ta nowa uszczelka pod głowicą byłą trochę inna niż ta co była założona różniłą się tym ze miała gdzie indziej dziurki do przepływu wody.a co do wybebeszenia to nie wiem jak to jest w 2t bo w 4t nic nie regulowałem i chodzi . Edytowane 20 Lutego 2014 przez sasecka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 jak wyprujesz tłumik nie osiągniesz tym większej mocy tylko więcej hałasu...To że uszcz pod głowicą miała w innym miejscu otwory nie ma dużego znaczenia ważne żeby znajdowały się między kanałami wodnymi w głowicy i cylindrze oraz żeby nie były mniejszej średnicy niż oryginalne...Pilnuj tylko żeby się nie przegrzał i wskazówka nie wskoczyła na czerwone przy ostrzejszej jeździe po kilku km powinno sie uspokoić i tem powinna trochę spaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasecka Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 (edytowane) no temperatura nigdy mi nie skacze do czerwonego . tylko myślałem ze to nie normalne ze jest tak odrazu zagrzany po przejechaniu 2 km. a ta uszcelka miała mniej dziur i mniejsze były ja myślałem zeby je powiększyć .ale teraz to już nic nie zrobię.na opakowaniu pisało do tzr a nie do tdr no ale tam są te same silniki.a jak dokładnie odpowietrzyć ??bo z tym ściskaniem węzy to już próbowałem . jak dodam gazu to płyn sie podnosi ale nie tak ze wybija tylko delikatnie więc raczej pompy wina to nie jest ? chłodnica i cylinder są ciepłe .a co do tłumnika jest tam jakaś wata w środku i przy docieraniu dałem więcej oleju i ona może zię zapchać tym olejem i bd słabszy wydech . czuje ze słabszy jest przez ten wydech. jak by ktoś miał zdj przeciętej końcówki to by wstawił .? Edytowane 20 Lutego 2014 przez sasecka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Daj spokój temu tłumikowi nic mu nie będzie i nic się nie zapcha olejem....jak z niego wszystko wypakujesz to tylko narobisz sobie kłopotów z regulacją gaźnika a nie jest tak łatwo to zrobić z takim pustym tłumikiem i napewno nie będzie mocniejszy.... wydaje ci się tylko że jest słaby albo już teraz jest źle wyregulowany, jaki masz kolor świecy??? po kolorze będzie widomo czy jest coś nie takale jak wlisz dużo oleju do miesznki to zaklejają sie dysze w gaźniku i będzie muł :excl:świeca jest oblepiona olejem i będzie muł :excl: dawaj normale ilość przy docieraniu jak go nie przegrzejesz to będzie ładnie śmigałtakim kombinowaniem tylko pogarszasz jego osiągi a nie polepszaszi nie słuchaj kolegów skuterowców co mówią że jak zrobisz to albo tamto to będzie 5x mocniejszy- fabryki nie ma co poprawiać młotkiem i przecinakiem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasecka Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 no ok dzięki a co z tym odpowietrzeniem próbować na rozgrzanym silniku bo będzie termostat otwarty tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 w 2t przeważnie wystarczy odkręcić korek od chłodnicy i odpalić moto na jakieś 10 minut po tym czasie powinien się samo odpowietrzyć Często jest też tak że przy korku jest wężyk którym układ sam się odpowietrzy i nie trzeba nic robić.Przynajmniej w moich 2t tak było. Poszukaj gdzieś tematu odpowietrzenia tego układu albo serwisówka.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasecka Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 dzięki za odpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.