Skocz do zawartości

KTM lc4 400 sxc 1999r.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam mały problem,miesiąc temu kupiłem ktm wszystko było ok,palił z 1 kopa bez urzycia dekompresatora.Ładnie wkręcał się w obroty,trzymał je równo.Dziś po odpaleniu przewrócił sie na bok,następnie po przejechaniu 500 m coś zabrzęczało w silniku,zgasiłem go.Następnie przy próbie odpalenia kopka nie stawiałą wyrażnego oporu(gdy był sprawny kopka stawiałą opór 100% teraz może jakieś niecałe 30%)i nie odpala.Gdy wrzucę 1 i go pchnę tłok opór stawia.Teraz mam pytanie co mogło sie stać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy określenie tłok robi opór oznacza że stoi i koło nie chce się kręcić podczas odpalania na pych?

Jeżeli tak to musisz silnik rozebrać. O ile dobrze rozumiem to co napisałeś. Bardzo nie dobrze że na pych go próbowałeś odpalać bo jak coś się urwało czy pękło to narobiło jeszcze większych zniszczeń. Myślę że wywrotka kompletnie nie miała nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...