cagivawmx250 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Witam,mam mały problem,miesiąc temu kupiłem ktm wszystko było ok,palił z 1 kopa bez urzycia dekompresatora.Ładnie wkręcał się w obroty,trzymał je równo.Dziś po odpaleniu przewrócił sie na bok,następnie po przejechaniu 500 m coś zabrzęczało w silniku,zgasiłem go.Następnie przy próbie odpalenia kopka nie stawiałą wyrażnego oporu(gdy był sprawny kopka stawiałą opór 100% teraz może jakieś niecałe 30%)i nie odpala.Gdy wrzucę 1 i go pchnę tłok opór stawia.Teraz mam pytanie co mogło sie stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Czy określenie tłok robi opór oznacza że stoi i koło nie chce się kręcić podczas odpalania na pych?Jeżeli tak to musisz silnik rozebrać. O ile dobrze rozumiem to co napisałeś. Bardzo nie dobrze że na pych go próbowałeś odpalać bo jak coś się urwało czy pękło to narobiło jeszcze większych zniszczeń. Myślę że wywrotka kompletnie nie miała nic do rzeczy. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cagivawmx250 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Tłok w cylindrze porusza się ponieważ słychać podczas kopania,nie odpalałem go na popych tylko ruszyłem z miejsca może zmetr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.