Szymon360 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam wszystkich.Jestem tu pierwszy raz więc 2 słowa o mnie.Kocham klasyczne motocykle. Zakupiłem sobie Hondę CB 360 z 76r i czar prysł.A problem jest taki. Nie mogę ustawić zapłonu czyli lampka zapala się zbyt wcześnie i pali przez ok 1/8 obrotu prądnicy. Przestawiałem platynki i raz zbyło lepiej raz gorzej ale ciągle "to nie to". Do tego iskra raz jest raz niema a lampka pali. Moto czasem odpali ale tylko na 1 cylinder.Doradźcie proszę co z tym zrobić?Dodam że na "krzywce co zwiera i rozwiera platynki nie ma wyraźnego progu tylko iest gładka "elipsą" z wypłaszczeniem. No i czuje delikatny luz gdy obracam prądnicą. Pozdrawiam i Dziękuję za wszelkie rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Nie wystarczy kochać ale trzeba jeszcze dokładnie poznać podstawy bo bez nich tylko zniszczysz zanim odpalisz Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Napisz coś więcej o tym motocyklu, w jakim jest stanie, czy jest sens go odpalać czy od razu rozbierać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Napisz coś więcej o tym motocyklu, w jakim jest stanie, czy jest sens go odpalać czy od razu rozbierać ;)no tak to nie ;) nie odradzajmy wszystkim napraw, trzeba odróżnić naprawę np ZZR od takich sprzętów jak wyżej... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Napisz coś więcej o tym motocyklu, w jakim jest stanie, czy jest sens go odpalać czy od razu rozbierać ;) a po co chcesz rozbierać ten silnik z powodu źle ustawionego zapłonu ? Witam wszystkich.Jestem tu pierwszy raz więc 2 słowa o mnie.Kocham klasyczne motocykle. Zakupiłem sobie Hondę CB 360 z 76r i czar prysł.A problem jest taki. Nie mogę ustawić zapłonu czyli lampka zapala się zbyt wcześnie i pali przez ok 1/8 obrotu prądnicy. Przestawiałem platynki i raz zbyło lepiej raz gorzej ale ciągle "to nie to". Do tego iskra raz jest raz niema a lampka pali. Moto czasem odpali ale tylko na 1 cylinder.Doradźcie proszę co z tym zrobić?Dodam że na "krzywce co zwiera i rozwiera platynki nie ma wyraźnego progu tylko iest gładka "elipsą" z wypłaszczeniem. No i czuje delikatny luz gdy obracam prądnicą. Pozdrawiam i Dziękuję za wszelkie rady. Na początek wypada sprawdzić czy odśrodkowy przyspieszacz zapłonu nie ma luzów i czy działa poprawnie jeżeli go kręcisz palcami.W tym zapłonie masz krzywkę negatywową zaprojektowaną celowo aby nie obciążać niepotrzebnie akumulatora zwarciem.wpierw musisz go ustawić tak aby lampka świeciła a w momencie gaśnięcia masz punkt zapłonu, oczywiście na początku sprawdzamy stan platynek i ustawiamy przerwę na 0.3mm. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon360 Opublikowano 19 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Siemka wszystkim.Troche mnie nie bylo a tu ruch w temacie.Problem rozwiazalem a mianowicie luz na rozrządzie. Zbyt słabo napięty łańcuszek.Napiąłem i mruczy aż miło. Faktycznie iskra powstaje tu w momencie gaśnięcia lampki Ale do tego musiałem dojść sam. DIęki za odpowiedzi. PozdrawiamI byle do sezonu:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.