Skocz do zawartości

Kawasaki KLX 650 C 93 r. start problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów,

 

Mam problem z uruchomieniem zimnego Kawasaki KLX 650 C 93r. Sprawa jest dosyć dziwna bo jak kręcę go normalnie to nie chce zapalić mimo że rozrusznik żwawo nim tarmosi. Dopiero po podłączeniu akumulatora samochodowego (poprzez przewody do akumulatora w moto) startuje bez problemu. Akumulator był wymieniany 6 miesięcy temu i nawet jako nowy musiałem nim zdrowo nakręcić aż odpali. Czy jest jakaś rada na taki stan rzeczy ? Akumulator o większej pojemności lub oddzielny akumulator na iskrę ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator to standardowa bateria dla tego modelu LINK. Faktycznie dwa lub trzy razy zdarzyło mi się mocno go rozładować przez długie kręcenie rozrusznikiem. Po takim stanie akumulator został naładowany na max'a. Czy wymiana okablowanie rozruchowego (miedzy akumulatorem a rozrusznikiem) możne tutaj pomóc ? Świeca roczna irydowa, przewód między świeca a cewką również wymieniony na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów,

 

Mam problem z uruchomieniem zimnego Kawasaki KLX 650 C 93r. Sprawa jest dosyć dziwna bo jak kręcę go normalnie to nie chce zapalić mimo że rozrusznik żwawo nim tarmosi. Dopiero po podłączeniu akumulatora samochodowego (poprzez przewody do akumulatora w moto) startuje bez problemu. Akumulator był wymieniany 6 miesięcy temu i nawet jako nowy musiałem nim zdrowo nakręcić aż odpali. Czy jest jakaś rada na taki stan rzeczy ? Akumulator o większej pojemności lub oddzielny akumulator na iskrę ?

 

odkręć filtr powietrza i psiknij PAK to go odpalisz

 

odkręć filtr powietrza i psiknij PAK to go odpalisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręć filtr powietrza i psiknij PAK to go odpalisz

Nie wiem co to PAK ale pewnie coś podobnego do "samostartu", a tak najłatwiej się psuje silnik. Zresztą podejrzewam, że właściciel nie zamierza przy każdym odpaleniu psikać jakiś syf do filtra żeby odpalić.A co do właściciela to najpierw posprawdzaj masy i kable, i potem próbuj odpalić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Udało mi się rozwiązać problem. Motocykl zapala dużo lepiej i to bez pomocy zewnętrznych źródeł zasilania. Problemem był zagięty przewód paliwowy między zbiornikiem paliwa a kranikiem (nie widać tego na pierwszy rzut oka). Dziwne jest to że na ciepłym silnik bez problemu zapalał na tym zagiętym przewodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...