tom84 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam forumowiczów, Mam problem z uruchomieniem zimnego Kawasaki KLX 650 C 93r. Sprawa jest dosyć dziwna bo jak kręcę go normalnie to nie chce zapalić mimo że rozrusznik żwawo nim tarmosi. Dopiero po podłączeniu akumulatora samochodowego (poprzez przewody do akumulatora w moto) startuje bez problemu. Akumulator był wymieniany 6 miesięcy temu i nawet jako nowy musiałem nim zdrowo nakręcić aż odpali. Czy jest jakaś rada na taki stan rzeczy ? Akumulator o większej pojemności lub oddzielny akumulator na iskrę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Moc rozruchowa akumulatora jest ważna, zwłaszcza przy singlach. Podaj jaki masz aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom84 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Akumulator to standardowa bateria dla tego modelu LINK. Faktycznie dwa lub trzy razy zdarzyło mi się mocno go rozładować przez długie kręcenie rozrusznikiem. Po takim stanie akumulator został naładowany na max'a. Czy wymiana okablowanie rozruchowego (miedzy akumulatorem a rozrusznikiem) możne tutaj pomóc ? Świeca roczna irydowa, przewód między świeca a cewką również wymieniony na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majon1 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Witam forumowiczów, Mam problem z uruchomieniem zimnego Kawasaki KLX 650 C 93r. Sprawa jest dosyć dziwna bo jak kręcę go normalnie to nie chce zapalić mimo że rozrusznik żwawo nim tarmosi. Dopiero po podłączeniu akumulatora samochodowego (poprzez przewody do akumulatora w moto) startuje bez problemu. Akumulator był wymieniany 6 miesięcy temu i nawet jako nowy musiałem nim zdrowo nakręcić aż odpali. Czy jest jakaś rada na taki stan rzeczy ? Akumulator o większej pojemności lub oddzielny akumulator na iskrę ? odkręć filtr powietrza i psiknij PAK to go odpalisz odkręć filtr powietrza i psiknij PAK to go odpalisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 odkręć filtr powietrza i psiknij PAK to go odpalisz Nie wiem co to PAK ale pewnie coś podobnego do "samostartu", a tak najłatwiej się psuje silnik. Zresztą podejrzewam, że właściciel nie zamierza przy każdym odpaleniu psikać jakiś syf do filtra żeby odpalić.A co do właściciela to najpierw posprawdzaj masy i kable, i potem próbuj odpalić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom84 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Wymienię przewody zasilające rozrusznika oraz sprawdzę czy masa dobrze przylega do ramy. Dam znać jak poszła operacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom84 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Udało mi się rozwiązać problem. Motocykl zapala dużo lepiej i to bez pomocy zewnętrznych źródeł zasilania. Problemem był zagięty przewód paliwowy między zbiornikiem paliwa a kranikiem (nie widać tego na pierwszy rzut oka). Dziwne jest to że na ciepłym silnik bez problemu zapalał na tym zagiętym przewodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.